Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Sevgili arıyorum

Sevgili arıyorum
 

Aradığım sevgilinin fotoğrafı burada. Muhtemelen o beni aramıyordur.


O sabah uyandığımda çoraplarımı çok kolay bulmuştum. Demek ki istenince oluyormuş. Her sabah çoraplarımı arayarak yarım saat kaybediyordum. Hayat benden yarım saat mahrum kalıyordu. Düzenli bir adam olmaya karar vermiştim. İşe çoraplarımdan başladım. Onları bulabileceğim bir yere koyarsam sabah zorluk çekmeyecektim. Bu arada belirteyim çoraplarımı yatarken çıkarmamıştım. Hayatım değişiyordu. Her şeyim vardı. Diş macunum, dişlerim, ödenmemiş kredi kartlarım, iğrenç anılarım vardı. Benim diğerlerinden neyim eksikti.

Sevgili de öyle ha denince bulunmuyor tabii. Şöyle bir düşündüm zamanında bir yerlere koymuş muydum. Hani ileride lazım olur diye. Ama yok. Benim gibi bir adamın sevgilisiz kalması da olacak şey değil yani. Ne de olsa kadınların aradığı her şey var bende. Tip desen Brad Pid ile Antonio Banderas karışımıyım ama biraz fazla karışmış hali. Karışmış ve kırışmış. Darwin’in evrim teorisini destekleyen bir görünümüm var. İnsanların maymundan gelmiş olduğu varsayımının tipik bir örneğiyim. İnsanlar maymundan mı geldi bilemem ama kendimle ilgili kuşkularım var. Neyse hayalimde şöyle Angeline Julie ya da Jennifer Lopez gibi sevgili var. Daha aşağısı kurtarmıyor. Kadın Kuaförü bir arkadaşım aradı gecenin bir vakti. Arkadaş kadınlarla pek içli dışlı olduğundan bendeniz gibi evrim geçirmiş ve kadınlaşmış bir arkadaş. Kısacası hayat kariyerine Zeki adıyla başlayan arkadaşımız şimdilerde Zekiye olmuş durumda. “Edmoncuğum şekerim hayatım nasılsın?” dedi. “İyiyim Zekiye… Yalnızım… Sevgili arıyorum…” “Ayyy ben de onu şapacaktım tatlım. Benim bir müşterim var dul. Tam sana göre. Duygusal, hanım hanımcık bir tip. Ay sen onunla çok mutlu olursun.” “Olurum olurum” dedim. “Sen hatunun tipini anlat biraz bana.” “Ay nasıl anlatsam. Gözler Demi Moore, burun Goldie Hawn. Hollywood yıldızları gibi…” Heyecanlandım… Şahsım da Hollywood yıldızları gibi olduğumdan mı nedir hatuna daha tanımadan içim ısınmıştı. “Zekiyeciğim her güzelin bir kusuru vardır derler. Hiç mi kusuru yok bu hatunun” dedim. “Ayol hafif kilolu. Balık eti” dedi Zekiye. “Eh” dedim. “Ben balıkları çok severim. Denizden Sharon Stone çıksa yerim” dedim. “Sen bana bir randevu ayarla.” “Ay tamam” dedi Zekiye. Ertesi gün akşama bir rock kafede buluşacaktık Angelina Lopez ile.

Bu arada buluşacağım hanımın orijinal ismini de öğrendim tabii. Pervin. Eh bize de böylesi bir hanımın etrafında pervane olmak yakışırdı. Ertesi gün akşam yeni sevgilimle buluşmak üzere rock kafeye gittim. Dediğim gibi ne zaman sevgili arasam elimle koymuş gibi buluyordum. Cazibe merkeziydim sonuçta. Çekim gücüm vardı. Rock kafede beklemeye başladım. Ön kapının hemen önündeydim. Hani Pervin geldiğinde yormayayım istedim. Gelsin ve otursun. Gerisi bana kalmıştı. Güzel bir sohbet ve müthiş bir aşk gecesi. Ben ön kapıdan yeni sevgilimin gelmesini beklerken arkadan omzuma bir el dokundu. Aslında sert bir dokunuştu bu bir insan eli mi yoksa Kutup Ayısı mı dokundu anlayamamıştım. Çünkü söz konusu dokunuş omzumla birlikte sırtımı da kavramıştı. Bunu normal bir elin yapabilmesi mümkün değildi. Dönüp baktım ki bir kadın. Ama tamamını göremiyorum. Hatun gözlerimin kadrajına sığmıyor. En gelişmiş kamera bile onu tek karede görüntüleyemez. “Ben Pervin” dedi. Şok oldum. Zekiye’yi hatırladım. “Hafif kilolu. Balık eti” demişti ya. Bendeniz bir balina ile müşerref olmuştum.

Pervin karşıma oturdu. O an oturduğu sandalyenin yerinde olmadığım için şükrettim hayata. Bu arada Pervin’in neden arka kapıdan geldiğini de anladım. Ön kapıdan sığmamış olmalıydı. Benim hayatım da muhtemelen ona dar gelecekti. Yeni sevgili hayaliyle başlayan gecede artık tek hayalim bardan tek başıma çıkabilmekti. Başaramadım. Pervin adeta yapışmıştı bana. Yapışınca çıkmayan tiplerdendi. En son bir bardan hesabı ödeyemediğim için kaçan bendeniz bu kez de Pervin’siz bir hayat için kaçmıştım. Hem de arkama bakmadan. Hayatımı dolduracak bir sevgili ararken doldurup taşıracak bir sevgili bulmuştum. Siz siz olun sevgili ararken başkalarının tariflerine göre sokağa çıkmayın. Yolu hatta kendinizi kaybedebilirsiniz. Bendeniz Pervin’in şokuyla kendimden geçtim. Şimdilerde kendimi arıyorum.

 
Toplam blog
: 4
: 2263
Kayıt tarihi
: 19.07.10
 
 

Uzun yıllar gazetecilik yaptım. Sinemayı seviyorum. Bekarım. Yalnızım. Kısacası Edmon Dantes'im...