Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Dostluk
 

Sevgili arkadaşımın doğum günü

Sevgili arkadaşımın doğum günü
 

İyi ki doğdun:-)


Merhaba,

Yazılarımı takip eden arkadaşlar; dostluk ve arkadaşlık üzerine birçok blogumu okumuştur.

Her zaman söylediğim gibi; birçok arkadaşınız olabilir ama sayılı dostlarınız olmalı...

Benim de; sayılı dostlarımdan biri olan sevgili Rukiye'cim (aramızda Rukiş'im:-))))in bugün doğum günü.

Sadece iyi günde değil, en kötü, en zor günlerimde bile yanımda olan gerçek dost, gerçek arkadaş olan Rukiye'cim... Annemin emanet ettiği Rukiye Ablam :))))

1 Aralık.... Hayatımıza katılımının günü... Ne iyi etmiş de aramıza katılmış. Ve ne mutlu bana ki 17-18 senedir bu dostluğa en ufak bir gölge bile düşürmeden sürdürmüşüz.

Sevgili Rukiş'im dahil bugün doğan tüm blog arkadaşlarımın yeni yaşlarını kutluyor, sevdikleri ile birlikte nice sağlıklı yıllar diliyorum...

İyi ki doğdun ve iyi ki hayatımdasın Rukiye ablacım:-)))))))

Seni seviyorum (ayyyyyyyyyyyy şimdi alınırlar hadi hadi Yaşar abimi de, Mutlu'cuğumu da seviyorum:-)))))

SEMA

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..