Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sevgili blog yazarları

Sevgili blog yazarları
 

İnternete sahip olduğum için,

Milliyet blog sayfasını bulduğum için,

Siz güzel insanların ürettiklerini okuduğum için şanslıyım.

Şanssız olduğum tarafım ise, sizin kadar güzel yazamıyor ve hislerimi anlatamıyor olmak.

Bu akşam yemekten sonra işyerine gittim. Birkaç saatlik işim vardı. Saat 21–30 gibi yanıma iki litrelik çay termosumu aldım, hem çalışır hem içerim dedim.

Bilgisayarıma bir göz atmak, blog'ta ne var ne yok görmek istedim.

Karşıma ilk çıkan, Hakkani kardeşim oldu. Yazılarını okudukça okudum. Sonraki, CanMehmet, Sabiha Rana, Özlem. dem, Pirmete, Ahmet Yılmaz, Lale BEŞE, İlker, Melda ve diğer kıymetli üretken arkadaşlar.

Sizin bu konularınız beni aşar ama inanın çok zevk aldım çok bilgilendim hepiniz harikasınız.

Bülent Şenver, ağbimizin dörtlüğü bu duruma çok uygun.

''Bilgisiz sen bir hiçsin!

Kader sana ne biçsin?

Önce, Hazine sandığın dolsun.

Sonra, şansın bol olsun.

Ne güzel söylemiş, eline diline sağlık.

Benim hayatta bildiğim çok şey vardır, örneğin onbeş yaşından beri taksi, kamyon, otobüs, dozer, kepçe, eder, daha neler neler, kullanmasını bilirim.

Demiri bükerek bir sanat’a dönüştürmesini bilirim.

Balık tutmasını, ( Boncuk Ali kadar olmasa da, levrek hiç tutmadım) ve pişirmesini bilirim.

Kar da kışta avlanır aç kalmamayı bilirim.

Çocuklarıma ve aileme şefkatle yaklaşmasını bilirim.

Bildiklerimin bunlarla sınırlı olmadığını da bilirim.

Bunun dışında, bilmediğim birçok şeyin var olduğunu da bilirim.

Sizlerden daha fazlasını öğrenmek, bilgilenmektir niyetim.

Bir başka bildiğim ise kesin ve mutlak olarak ben, ''İĞNEADA’'lıyım

İğneada'sız yapamayacağımı çok iyi bilirim!

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..