Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Eğitim
 

Sevgili çiçeklerime

Sevgili çiçeklerime
 

İnsan davranışlarında en olumlu değişiklikleri yaratacak duygunun sevgi olduğu gerçeğini ilke edinen bir öğretmen olarak; başarınız ne olursa olsun sizleri çok sevdiğimi bilmenizi istiyorum.

Sizler, her biriniz ayrı bir kokuda, ayrı bir renkte olan en nadide  çiçeklerimsiniz. Ben de bu güzel bahçeden irfan ordusuna sevgiyle, şefkatle buket buket çiçekler deren bir bahçevanım.

Her gün sınıfa girerken siz çiçeklerimin karşısına güler yüzlü olarak çıkmak, sizleri bir bir koklamak, başınızı okşamak, yanaklarınıza öpücükler kondurmak, sizleri kucaklayarak kendinizi ifade etmenizi sağlamak en büyük amacımdır.

Sevgimi size cömertçe vererek birlikte çok güzel işler başardık, birlikte kararlar aldık, duygularımızı paylaştık hatta yeni bir dünya keşfettik. Okul dünyası…Çağdaş eğitim anlayışıyla sizlere bilgiyi değil bilgiye giden yolu bulmanızı sağlamaya çalıştım.

Derken dört ay nasıl gelip geçti farkına bile varmadık. Size düşünmeyi, düşündüklerinizden keyif almayı ve en önemlisi gülmeyi yani mutlu olmayı öneriyorum. Mutlu olmanız hem aileniz hem de benim en büyük isteğimdir. Ancak mutlu bireylerden mutlu toplumlar oluşur.

 Sizi çok özleyeceğimi biliyor musunuz? İyi tatiller diliyor anne ve babanızı üzmeyeceğinizi de iyi biliyorum.

Tatil dönüşü bütün sevgileri yüreğinde getirmeyi unutma emi!

      Birsen İNAL     25.01.2013

 

 

 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..