Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sevgili Doğa

 
 
                                                                Sevgili Doğa
Sevgili Okurlar: Doğa sevgimi hiç abartmadan söylüyorum, ta çocuk yaşlarımdan itibaren doğa ile iç içe birlikte geçirdiğim uzun zamanlarda kazandım.
Bu doğa ile yaşadığım ve hepsi de iyi olan deneyimlerim, bir çok insanda olduğu gibi bendenize de her seferinde bir deyimle “Doğa Allah'ın insanlara sunduğu bir mucizedir” fikrini yaşattı hep.
 
Doğadaki temiz oksijenle gelen temiz hava ile bugünümde de, doğal çevre ile bir güzel bütünlük arz eden pırıl pırıl durgun suları ile bir gölün karşı yamacında yukarıdaki tepede zihnime açıklık, içime huzur, ferahlık ve mutlu veren yeşil toprağa basarak, canlı ve cansız varlıklar ile rengarenk yaban kır çiçeklerine dokunarak, güzel ve sağlıklı yaşamanın keyfini çıkardım.
 
Doğayı sevmek için tanımak gerekir. Bu konuda doğa en iyi öğretmenimiz olur. Bendenizde doğada bulunduğum yerde şimdi yazdığım yazım ile ilgili kişisel profil fotoğraflarımı çekildim, ve Sizler için canlarım, çevrede olan güzellikleri keşfederek, fotoğrafladım. Doğayı sevmesini bilmeliyiz gerçekten de. Doğayı çok seviyorum Bendenizde. 
 
Doğada ayrıyeten çevredeki bitkileri ve hayvanları tanımak doğa sevgimiz ile bilgimizin artması için kesinlikle yararlı bir yol oluyor. Nitekim bol oksijenli ortamda nefes alıyor, her şeyi gözlemliyor, dokunuyor, hissediyor, tanıyor, yaşıyorsunuz.
 
Çocuğunuza doğa sevgisini evinizin içinde de verebilirsiniz. Birlikte evinizde yetiştirebileceğiniz bir çiçek alabilir ve bakımına yardım etmesini isteyebilirsiniz. 
Sonuçta: Aklınızdan hiç çıkmamasını isteyeceğim bir şey var. İnanın değerli okurlar, Bendenizin bugün ve sürgit biçimde yaptığım gibi Sizlerin de, doğa sevgisini hakiki anlamda kazanmak için ona eşlik etmeniz gerekir kuşkusuz. Bu yüzden en azından bu yazıya okuyanlarınız arasında düzenli olarak doğaya çıkmayanlarımız için doğaya karşı ilginizi yüksek tutmaya çalışın ve daha fazla olarak iç içe zaman geçiriniz, derim. Nitekim doğa sevgisini kendi içinde taşıyanlar, daha sonra bu özel sevgiyi çocuklarına da aşılarlar. Böylece sağlıklı nesiller yetişir.
 
Hoş çakalınız, sevgili doğa ile sevgiyle kalınız.
 
UNDERWATER PHOTOGRAPY'E, SONSUZ TEŞEKKÜR EDİYORUM: Underwater Photograpy'e, Sevgili Doğa Başlığını taşıyan yazıma ve fotoğraflarıma yer verdiği için, sonsuz teşekkür ediyor, yayın hayatında başarılar diliyorum.
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..