Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Sevgili dostum

Günaydın ay, günaydın yıldızlar... Günaydın gecemi gündüze çevirmeyi amaçlayan sokak lambaları... Aaah çok sevgili köpeğim sanada günaydın. Sokaklar bizim, (ev) liler evlerine çekildiler. Tüm dünya bizim! Gün ağarıncaya kadar... Hangi lüks lokantada doyursak midemize yapışmış aç karnımızı? Aaahh çok sevgili köpeğim geçen gece gördüm iki sokak ötede aşağıdaki sitenin sokak başına çok güzel bir lokanta açılmış. Baya genişmiş içerisi ne arasan buluyormuşsun, sosyete yeri sonuçta sevgili dostum. Yarım kutu süt, tek ısırımlık elma, çikolata kutuları içinde bir kaç tane, ooo.... Daha neler var neler! Yine kafayı buluruz gün ağarıncaya dek. Şaraplarıda bol olurmuş, rengarenk!


Koooşş sevgili dostum kooşş! Kırmızı- mavi göründü, lafta anlatılmaz ki şimdi dillerimiz farklı. En iyisi mi sen koooş sevgili dostum koooşşş bu dünya bize düşman!



10 Ocak 2011

 
Toplam blog
: 13
: 255
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

1991 İstanbul doğumluyum. Dumlupınar Üniversitesi'nde İşletme bölümü öğrencisiyim. Yazmayı seviyo..