Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Sevgili dostumun sevmediği gün

Sevgili dostumun sevmediği gün
 

Caddenin en manzaralı evinin balkonundan dalgın gözlerle sokağa bakıyor.. Neşeli görüntüsünün ardında herkesin fark edemeyeceği bir durgunluk var sanki. ''İyi misin'', ''canını sıkan bir şey mi oldu'' sorularını yöneltmeden anlamaya çalışıyorum ruh halini. Biliyorum ki bir kaç dakika sonra daha iyi anlaşılacak dalgın bakışların nedenli mi, yoksa anlık mı olduğu?

'' Bugün pazar. Ne yapacağım diye evin içinde dolanıp duruyordum. İyi ki geldin'' diyor içten gülüşüyle. 1994 yılından bu yana pazar günlerini sevmediğini çok iyi bildiğimden hafif bir tebessümle onaylıyorum sözlerini. Çocukluğundan ilk gençlik yıllarına kadar her hafta sonu pikniklere, gezilere gittiklerinden şimdi zor geliyor sıkıcı geçen pazar günleri.

Oysa babası varken, ne kadar dolu dolu ve güzeldi hayat. Uzun kış gecelerinde aile dostları ile yapılan oturmalar.. ilkbaharda şen balkon sohbetleri..Sıcak yaz günlerinin deniz serinlikleri.. Ya baba kız kol kola yaptıkları bol espirili yürüyüşlerin keyfi..Geçmişe mazi dense de yaşananlar hala canlılığını koruyor. Özlemin adı bazen hüzünlü bir şarkı oluyor finali iki damla gözyaşı ile tamamlanan.. Bazen de geçmişin yad edildiği unutulmayan bir anı.. Hüzünde ve sevinçte değişmeyense.. BİTMEYEN ÖZLEM.

Bugün Pazar..Sevgili dostumun 1994 yılından bu yana sevmediği gün.. Ve bugün Babalar günü..Yüreğinde hüzün ve acı olan evlatlar gibi özlemle anarken, dudaklarından ''babacığım seni çok seviyorum.. Hala çok özlüyorum. Yıllar özlemini azaltmıyor'' sözleri çıkacak. Sonra, babasının eksikliğini hissettiği balkonlarında çaylarını yudumlarken geçmişin güzelliklerine doğru yolculuk başlayacak. Saatler ilerledikçe pazar gününün sıkıcılığı yerini yeni bir gün ve haftaya bırakacak.

Sevgili arkadaşım, babacığına dualarımızı gönderdim yine biliyorsun değil mi? Seninle birlikte özlemi dinmeyenleri de unutmamaya çalıştım. Bu sabah, babama sarılırken seni de düşündüm.

Bugünü içtenlikle hissedenlerin ''Babalar Günü Kutlu Olsun''....



resim kaynağı: www.defsad.org/.../foto/ahmetorhan_GUVEN.jpg
 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..