Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '10

 
Kategori
Haber
 

Sevgili Emniyet Müdürlerimiz…

Sevgili Emniyet Müdürlerimiz…
 

Bugün “Gündelik” araştırmalarımı yaparken, Resmi Gazete’de İl Emniyet Müdürleri ile ilgili bir tayin kararnamesi okudum…

Samsun Emniyet Müdürü merkeze alınırken, Karabük Emniyet Müdürü Samsun’a, Kayseri Emniyet Müdürü de Karabük’e tayin olmuşlar…

Tabi, boşalan emniyet müdürleri yerine de “Kaydırma” yoluyla “Doldurmalar” yapılmış…

Sevgili Emniyet Müdürlerimiz…

Buradan “Sizin için” bir sonuç çıkardım. Belki tamamen “Sizin için” iyi sonuçlar çıkmayabilir. Ama eğer bulunduğunuz ilde daha fazla kalmak istemiyorsanız, işte size öneri, ama sonucuna da karışmam haaa…

Önce yapacağınız şey şu…

Devlet büyüklerimizin ve siyasilerin ilinize geliş programlarını takip edeceksiniz. Konuşacakları veya bulunacakları yerlere göre güzergâhlarını siz tespit edeceksiniz.

Veeeee…

Tam oralardan geçerken bir adamı yollayıp burnuna bir yumruk attırıp, burnunun kırılmasını sağlayacaksınız…

Sonra mı?

Gel tayin gel, kızağa mı alınırsınız, başka bir ile mi tayin edilirsiniz, orasına karışmam, ancak ilinizden gidişiniz kesin…

Bu arada eğer tayininiz Van İl Emniyet Müdürü olarak çıkarsa, bakın orada uzun zaman kalmanız mümkün, oranın Emniyet Müdürünü tayin etmiyorlar.

Vallaha “Neden” diye sormayın, bilmiyorum orasını!…

Ha… Bu arada hatırlatmadan geçmeyeyim, burnuna doğru hamle yaptıracağınız kişi, kesinlikle CHP’li olmamalı, o kesimden netice alınamıyor maalesef…

Ben sizin “Ciğerinizi” bilirim…

Şimdi “Emniyet mensubu” olarak hepiniz gözümün önüne geliyorsunuz. İçinizden de diyorsunuz ki “Bu ne saçma bir öneri, bizi böyle mi tanıyor veya tanıtıyorsunuz?”

Dedim ya “Ciğerinizi bilirim” diye. Bildiğim kadarıyla elbette hiç biriniz böyle bir şeyi ne düşünür ne de aklınızdan dahi geçirirsiniz. Ama “Kaderiniz” ne yazık ki böyle…

Biri yumruk atar, diğeri yer, olan hep size olur… Hiç biri de sorgulamaz “Niye yumruk atıyorlar” diye… Sorgulamazlar “Bu insanların dertleri ne” diye…

Yumruğu yerler ve sonra da ilk icraatlarını yaparlar…

Emniyet müdürü ya kızağa alınır ya da başka ile tayini yapılır. Çünkü onlar genellikle “Günah keçisi” gibi muamele görürler. İktidar mevkiinde olanlar, yarattıkları sorunları görmezler ama sonucunu, kusurunu, günahını başkalarına yüklemeyi pek severler…

Ne yazık ki sizin “Kaderiniz” bu… Ben de diyorum ki hiç değilse sizin için “Fayda getirecek” sonuç doğursun, tayin istiyorsanız bunu fırsata çevirin…

Olmaz mı?

“Ciğerinizi” bilirim ben sizin, “Elbette olmaz” diye bağırıyorsunuz şimdi bana…

Olmayacağını ben de biliyorum da, ha olursa dedim…

28 NİSAN 2010

 
Toplam blog
: 146
: 576
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

Yazacak belki bir çok şey vardır, ancak sadece "Yazmak en büyük tutkum" desem!... Sonrasında da zate..