Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Dostluk
 

Sevgili Ferdi

Sevgili Ferdi,

Uzakta idik birbirimizden, doğduk doğalı görmedik birbirimizi ama ben senin ağabeyinim. Rahatsızlandığını diğer kardeşlerinden haber aldım.

Koşup gelmek istedim yanına, tutup ellerini “nasılsın” demek, “istediğin bir şey var mı?” diye sormak istedim.

Doktor olmak istedim, gelip ateşini ölçmek, nabzını tutmak, kalp atışlarını duymak istedim.

Hizmetli olmak istedim, paspas yaparken sana türkü söylemek, güldürmek istedim seni, bilirsin ben hep yanlış söylerim…

Yatağının başındaki serum olmak istedim, damarlarında gezinmek, damla damla güç vermek,

Yattığın odadan gözüken ışıklardan biri olmak istedim, senin için aydınlatmak, senin içini aydınlatmak istedim.

Yağmur olup yağmak istedim, güneş olup doğmak… eksilmemek istedim hiç pencerenden,

Esen bir rüzgar olmak istedim, sevdiğin bütün kokuları getirmek, ne varsa sevmediğin, önüme katıp götürmek istedim.

Yetkili ve etkili biri olmak istedim, çağırıp görevlileri “ne gerekiyorsa, nerede gerekiyorsa yapın” demek,

Sevgili Ferdi,

Ne kadar çok sevenin varmış, kendini sevdirmişsin, gurur duydum seninle.

Seni seviyorum ve bu mektubumla beraber sana insan sıcaklığı, kardeş sevgisi, dost eli gönderiyorum.

Ben ve diğer kardeşlerin arkandayız. Seni seviyor ve sağlığın için dua ediyoruz.

 
Toplam blog
: 10
: 1143
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Ülkemde, çevremde olup biten her şeyi, bildiklerimi, gördüklerimi, okuduklarımı ve duyduklarımı, hem..