Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili gizi

Bazen suya baktığımda

Senin çehreni görüyorum

Bazen değil her zaman

Seninle yaşıyorum

Tam 11 yıldır

Seninleyim

Sen de benimlesin

Gerçekliğine inanmak zor

Ama

Hep beraberdik mişiz gibi

Beraberiz

Bana katlanmak ne kadar zor ise

Sana da bir o kadar zor

Hani bazen öfkeden

Birbirimizden ne kadar nefret etsek de

O kadar çok birbirimizi seviyoruz

Sen en zor olanı yaptın

Bana her zaman inandın

Kimse yokken sen vardın

Ben yalnızken

Sen çıkageldin

Sen benim hayat arkadaşımsın

Ve biz herşeye rağmen birbirmizi seviyoruz

Teşekkürler Gülşan

Her şey için

Ama özellikle varolduğun için...

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..