Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgili günlük...

Sevgili günlük...
 

Durgun göller gibiyim. Hava mutedil yaprak kıpırdamıyor. Hani şu zamanın donduğunu, dünyanın dönmekten vazgeçip durduğunu, herşeyin öylece olduğu gibi kaldığını hissettiğin zamanlar vardır onun gibi. İnsanlarda donup kalsa tam olacak. Şu başağrısı da olmasa öldürecek bu başağrısı beni iki gündür nerdeyse saate bir ağrıkesici alıyorum bana mısın demiyor...

Mektup arkadaşım beni terketmişti ya hani artık bana yazamadığına karar verip gitmişti... bu gün son bir günah çıkarma mektubu yazmış onu okudum sabah gelir gelmez. Kel üstüne çıban çıkarmak derler ya günlük. Herşey üstüste gelir hani... zaten fırtınaya dayanmaya çalışıyorken üstüne bide tayfanın ihaneti gibi olmuştu gidişi. Son fırtınada gitmişti o öyle karışıktı ki hava, gidişini anlamamıştım bile... aynamdı o benim. Henüz fırtına sonrası sessizlikte olduğumdan ve fırtınanın geride bıraktığı manzarayı izlediğimden, arada bir gözümü içimdeki sazlar suyun kendi deviniminde salınırken onların sağa sola salınışını izlemek için içime çevirmişken ve başka hiçbişey bu manzaraya dahil olamazken gidişinin acısını yaşamadım. 

Yönümü kendimden çevirince, acısını ve yokluğunu hissedince, fırtına sonrası hasar tespiti yaparken çıkarılan envanterde fırtına sırasında kaybolanların ve zarar görenlerin listesini çıkardığımda ve gittiğini anladığımda yazarım onuda sana...

Hani şu çalkalayınca kar yağan oyuncaklar vardır. İçinde bir maket olur küçücük, sallarsın kar yağar... sahi adı neydi onların günlük?... işte onlar gibi... dışardaki hava hiç etkilemez o küçücük dünyada olanları... sallandıysa eğer belli bir süre alır yağan karların yerini alması ve hiç bişey yokmuş gibi durağan haline dönmesi. Bi an önce durulsun diye daha çok sallarsan hiç bitmez o kar yağışı...


Aklıma not : 1- O oyuncakların (yada süs herneyse işte sen benim neyi kastettiğimi biliyorsun) adı öğrenilecek...

 
Toplam blog
: 40
: 657
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

49 yaşındayım.. Kamuda memur olarak çalışıyorum. Aynı zamanda amatör bir tiyatro ekibiyle 18 yıld..