Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgili Noter

Sevgili Noter
 

3 tane diploma fotokopisini noterden onaylattım. Teki de yetiyordu ama 2 tane daha bulunsun istedim. Ücreti hiç sormadan 3 tane diploma fotokopisi onaylanacak dedim. 3 tane kadın oturuyordu; birinin gözünün feri yoktu, ötekinin suratı asık, öbür ötekisinin de biraz hayat enerjisi vardı diğerlerine göre; damgaları o vurduğundan olsa gerek. Neyse tak tak tak diye önlü arkalı vurdu o kütük gibi şeyleri. Merak ettim, başımı biraz daha uzatıp bakacaktım nasıl birşey olduklarına. Kafamı azıcık uzattım ama göremedim, sonra da boşverdim. Boşverdiğim an da geçti zaten merakım. Çerez parasına gelir diye düşündüydüm ücretini de ama bilememişim. Alt tarafı fotokopi çekip damga vuracaklardı. Biraz damgalarının mürekkebi harcanacaktı, o kadar. O yüzden saftirikçe bir düşünceye kapılmışım. Diğerlerine göre daha yüzü gülen kadın gülümseyerek 41 buçuk tl deyince bir dumur oldum. Sonra ben de gülümseyerek 41 buçuk tl diye tekrar ettim. Geri alamazdım bazı şeyleri. Ne yapalım dedim içimden, vereceğiz... Verdik de nitekim. Meğer bu noterin onayı ne kıymetliymiş! Ama bundan bir ders çıkardım. Artık önceden her şeyin fiyatını soracağım :) 

24.05.2011 

 
Toplam blog
: 8
: 677
Kayıt tarihi
: 15.09.10
 
 

87 doğumlu, üniversite mezunu. Lüksü sevmez. Henüz ortaya çıkarmadığı sanatsal bir kişiliği vardı..