Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Sevgili sen olasın hayatımın mihengi

Sevgili sen olasın hayatımın mihengi
 

Sevgili Sen olasın hayatımın Mihengi

Sevgili üç gün oldu seni görmeyeli! Seni üç gündür sokak sokak arıyorum ve seni bir lahza olsun görebilme arzusu ile yanmaktayım. Zamanda bitiyor, üniversitede bitiyor. Bu Aşk’ta biter mi bilemiyorum. Bugünde sen içimden aktın. Bugünde senin mualla ruh güzelliğini düşündüm. Bembeyaz berrak yüzünü ve bir o kadar narin ellerini düşündüm. Kaç gecedir seni düşünüyorum Sevgili! Sana olan muhabbetim hep kursağımda kalıyor. Sana bir türlü ulaşamıyorum. Dertli ve hüzünlü şarkılar, musikiler dinlemiyorum. Kan akışımı durduruyor. Hayatımı durma noktasına getirmekte. Bu üzüntülü hal yüzünden bir aydır pençelerini üzerimden atmıyor. Biraz bile gitmiyor hastalık üzerimden. Çünkü sana olan firkatim bedeni sağlığıma izin vermiyor. Benim zihnim hep seninle meşgul. Sana yar olabilme gayesi ile hep yaşıyor ve seni elde edebilmek ve incitmemek için elimden gelen her türlü gayreti göstermeye çalışıyorum. Çok yakın ahbaplarım, hocalarım ve dostlarım seni bırakmam gerektiğini bana bildiriyor. Ama ben seni bırakmayı kendime ihanet addediyorum. Ben seni bırakamam. Bu yolun uzun ve yorucu olacağını zaten çok öteden kestirebilmiştim. Seni bulana kadar, sana yar olana kadar, senin kalbine kalbimi yar edene kadar seveceğim. Ahirette ise mutlak ölçüde seninle olacağım Sevgili. Çünkü Efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa (sav) :”Kişi sevdiği ile beraberdir.” Demiştir. Ben onun sözünü senet olarak kabul ediyorum. Sana ulaşmama engel olan her türlü insi ve cinni melanetten Rabbime sığınıyor ve bana bu istikamette sabitkadem kalmayı nasip eylesin.

Hatırlar mısın? Bana Seni unutturması için Rabbime dua edecek ve beni kendinden uzaklaştıracaktın. Bende tam tersi olarak Sana olan sevgimi daha da şiddetlendirmesini Murad edeceğimi söylemiştim. Şükürler olsun ki Rabbim benim duamı kabul etti ve sana olan Aşkımın şiddetini daha da arttırdı. Ben halen seni seviyorum. Seni halen rüyalarımda görebilmek için dua ediyorum. Sensiz geçen her gecem bana çok feci sıkıntıların ruhuma giriftar olmasına sebep oluyor. Bu geceler seninle nihayete ersin. Senle olsun hayatımın her anı…

           

Yine sana aynı duayı yaparak sözlerimi sonlandıracağım: ”Rabbim sana denemeler yazan, şiirler yazan, romanlar yazan, besteler yapan, sürekli seni düşünen ve senin hücrene dahi zarar gelmemesi için gece gündüz dua eden bir eş nasip eylesin.”

 

Vesselam

 

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..