Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
457
 

Sevgili sevgilim...

Öğrendiğim bişey var. Her ilişki kendine özel ve kendi kurallarını yaratıyor. O yüzden kalıplar, kurallar, olması gerekenler geçerli değil ikili ilişkilerde. O yüzden daha çok enerji, daha çok özen, daha çok çaba, daha çok zaman ve emek istiyor. Her seferinde sıfırdan başlıyorsunuz çünkü o insanı tanımaya, kendinizi tanıtmaya, birlikte olmayı başarmaya çalışmaya...
Ben hep ilişkiyi iki kişinin dışında üçüncü bir canlı gibi düşündüm. İki kişiden beslenen, iki kişinin oluşturduğu iki kişiye birden bağımlı ama ikisinden de bağımsız. Bu ikili bu üçüncüyü yani ilişkiyi beslemeye devam ettiği sürece ilişki yaşıyor. Taraflardan biri ilgisini ve beslemeyi kestiğinde ise diğer taraf ne yaparsa yapsın yaşama şansı yok. Çünkü kaynağı iki kişi...
Hiç bir ilişkim hiç birine benzemez. Hepsi tek, benzersiz ve kendine özeldir. Matematikte elmayla armutun aynı işlemde yer alamaması gibi bunlarda aynı kategoriye konup karşılaştırılamaz ve kıyaslanamaz.
Bilgisiyar diliyle anlatayım. Veri tabanında verilerin tutulduğu tablolar vardır binlerce tablo... Her tablo birbirine bağlıdır. Onları birbirine bağlayan ise aradaki bağı kuran anahtar veridir. İşte o veri uniktir. Yani tektir. O anahtar kelimeyi kullanarak ulaşmak istediğiniz verinin tüm detaylarını birden fazla tabloyu birbirine bağlayarak toplu halde alabilirsiniz. Bütün o verilere ulaşmanın ve ayrıştırmanın yolu o anahtar veridir.
İlişkilerimde böyledir benim. Tektir. Aklımda hepsine dair anahtar veriler vardır. Onunla çağırınca aklımdaki verileri o ilişkiye ve o insana, onunla olan bene ve yaşanılana dair tüm veriler gelir.
Hepsiyle birşeyler öğrendim. Bana çok şey kattılar. Çok güzel şeyler yaşattılar. Bugünkü Filiz olmama katkıları inkar edilemez. Hep pembe ve çok güzel şeyler yaşadım hiç olumsuzluk yaşamadım demiyorum. Yaşadım... Gözgözü görmez karalarda vardı. Griler, hatları belli olmayan flular... Ama şunu hep bildim. Onlarda benim... Ne yaşandıysa... Yaşanılanı inkar etmek kendini inkar etmek gibi gelir bana. Yaşanmışlıklarımla varım ben. Yaşadıklarım ve yaşatılanlarla. O yüzden hep sahip çıktım. Hepte çıkıcam...
Yarın sevgililer günü. İlk kez hepsine birden teşekkür etmek istedim. Bana kattığınız, benimle paylaştığınız, benimle yaşadığınız, bana yaşattığınız her şey için, bana ayna olduğunuz, beni sevdiğiniz, sizi sevmeme izin verdiğiniz için, benim ben olma sürecimde bana eşlik ettiğiniz, hayatımı daha yaşanılır ve renkli kıldığınız, yaşadım diyebilmememi sağladığınız için YÜREKTEN TEŞEKKÜR EDERİM... Biriniz bile eksik olsa Filiz bir parça eksik kalırdı. Nice sevgililer gününe sevgiyle...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

hayata bakış açısı ve bu açıdan görmek istediklerinizi yakalama fırsatı ve bu fırsatın adil paylaşımı ne yazıkki her insana kısmet olmuyor...yaşadıklarından birşeyler çıkarıp bunları ileriki hayat için bir ışık kabul etmek de her bireyin şanslı olduğu bir olgu değil...kendi adıma o kadar çok şey yaşadım ve şu anlattığınız güzel olayların(yaşanmaya değer olduklarını düşündüğünüz tüm olaylar) başınıza gelmesinin ne büyük bir nimet olduğunu anlatacak kadar olgun,kararlı,sevgi dolu bir yaklaşımı ne kendimde ne de bir başkasında göremedim ne yazıkki...tebrik ediyorum siziben yazdıklarınızı okuyunca bir ilk yaşadım...amatörcede olsa hayat içindeki oyununuzu gayet başarılı oynuyorsunuz...yazışmak dileklerimle...sevgiyle kalın :))

hekimoğlu16 
 19.03.2008 12:26
Cevap :
Katkınız ve yorumunuz için çok teşekkür ederim... Hep çok pembe yaşamadım tabi ki... Griler, morlar, gözgözü görmez siyahlarda vardı... Ama kötüyü bilmesek iyinin anlamı olur muyduki?... O yüzden onlarda yaşanmaya değerdi... Beni ben yapan herşeyi tevekkülle, saygı ve sevgiyle anmayı seviyorum sadece... Dediğiniz gibi bakışaçısı... Ne de olsa amatör tiyatrocuyum...;)) Hayat oyununda da amatör olmam normal... sevgiyle...  19.03.2008 12:52
 

Aşk kendiliğinden gelir öyle yaşanır sonrada gider... Ne emek ne çaba ne de başka şeyler onu ne daha iyi yapar nede kötü... Kendiliğinden yürür yada yürümez... Bir ilişkide herşey kendiliğindendir. Elden gelen en iyi şey teşekkür etmektir... Seninde yaptığın gibi:) Daima sevgiyle diyelim o zaman...

Hazal Özden 
 28.02.2008 12:52
 

Her ilişki tıpkı "parmak izlerimiz" gibi farklı ve sürdürülebilir sürekli uyumun yakalanması da o denli güç ve zor bir uğraş. Fakat başarıldığında da tadına doyum olmuyor. Bu sürecin başarılmasında, iki kişinin dışına çıkıp adeta " üçüncü bir göz" gibi izleyip sağaltım görevlisi gibi işlev görebilece k bir duygusal tarafsızlık gerektiği yolundaki gözleminizi de bu manada çok önemsiyorum.Paylaşımınız için teşekkür ve sevgilerimle.

Ersin Kabaoglu 
 24.02.2008 13:46
Cevap :
Yorumunuz ve katkınız için ben teşekkür ederim... Sevgiyle....  25.02.2008 13:04
 

OSMAN: SEVGİLİ FALAN DUYMAYAYIM:) PINAR:OSMANA KATILIYORUM:)

PINAR AYDIN 
 14.02.2008 17:37
Cevap :
hahahahahahaha..... ikinizde çok öpüyorum....  15.02.2008 9:22
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 40
Toplam yorum
: 264
Toplam mesaj
: 49
Ort. okunma sayısı
: 655
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

49 yaşındayım.. Kamuda memur olarak çalışıyorum. Aynı zamanda amatör bir tiyatro ekibiyle 18 yıld..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster