Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Sevgili Sultanlar Sultanı Alev Meisel Hanımefendiye!

Sevgili Sultanlar Sultanı Alev Meisel Hanımefendiye!
 

Iglesia de Santa Barbara Angel Rollon


Birbirimizi tanıyoruz aslında ama gerçekte hiç tanımıyoruz mu desem ki bu daha doğru olur bilemiyorum efendim.

Yazmaya çalıştığım, cümlenin karşı rıhtımında olduğumu ve size şöyle seslendiğimi ve de ''bana inanır mısınız Sevgili Alev Hanımcığım?'' diye sorduğumu hayal ediniz lütfen!

İnanıyorum ki, inanıp inanmıyacağınızı, yine yüreğinizde siz bilip hissedeceksiniz.. Allah'tan gelen doğruda budur diye öğretmişlerdi bize..

Efendim!

Sizin her zamanki o nazik ruh yapınızla yazmış olduğunuz ''Bloğa sesleniş'' yazınızı ''tercüman melekler'' var olsunlar bana bir, bir, tercüme ettiler!

<ımg alt="" src="http://www.kirikou.com/B_W/spain1/spain14.jpg" border="0">

Anlatmaya çalıştığınız her şey, bana bu akşam ki, ''akşam ezanı vaktinde'' nefes almaya çalıştığım bu şehirde, birden bire açılıveren İstanbul semasından ayan beyan görünüverdi! Çok şükür!

Şaşkınlık yaşıyorum yaşamasına ama biz buna sevinç şaşkınlığı diyelim.. Günlerdir gökyüzündeki bulutlarla birlikte zaten çok doluydum..

''Gökyüzü yağmurlarla rahatlar, insanın ruhu ve yüreği de gözünden akan yaşlarla'' derdi. ''Beyaz Ninem'' Her zaman ki gibi çok haklıymış!

Demek istediğim!
Şimdi sizi okuyunca, ruhumla ben rahatlamaya başladık efendim! :(

Bitmez artar saygılarımla.

Çingene :(


Gönül Notum:

Sevgili Alev Meisel Hanımefendinin, (Muhteşem bir başlık) ''İspanyol Merdiveni'' adlı bloğuna gönül yorumumdur!


İSPANYOL MERDİVENİ Yazar Alev Meisel: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=138629


Siyah Beyaz Fotoğraf: İspanya Krallığı İstanbul Başkonsolosluğundan!

Konu fotoğrafı: http://img139.imageshack.us/my.php?image=spanyamadridju2.jpg
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..