Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
 

Sevgili Ümit Culduz'a Doğum Günü Partisi

Sevgili Ümit Culduz'a Doğum Günü Partisi
 

Günün kutlu yaşamın güzelliklerle dolu olsun...


Ben sınırları aştım artık, Türkiye yetmedi Berlin’de yaşayan blog yazarımız sevgili Ümit Culduz için doğum günü partisi düzenledim. Aştım diyorum ama arkadaşlarım da aşmış durumdalar, kimi arayıp söylediysem ben yokum demedi. Hepsi de seve seve katılırız deyince bana da partiyi düzenlemek kaldı. Aslında pazartesi günü olmasaydı atlayıp uçağa baskın yapacaktık ama olmadı işte…

Evet sevgili Ümit, mutlaka Berlin’de seninle birlikte olan, kutlayan arkadaşların olacaktır. Biz de naçizane İstanbul’dan, İzmir’den, Antalya’dan bir grup Milliyet Blog yazanı toplandık, bu anlamlı gününde gönlümüzün seninle olduğunu bildirmek istedik. Kimler olduğumuzu merak ediyorsan söyleyeyim :  Alev-Robert Meisel, Sema Şener, Ayşen-Mümin Kura, Özden Bora, Sabiha Rana, Ali Gülcü, Beran Uzer, Gül-Serhat Tuna, Nilgün Akad, Merve Ballı.

Bazı arkadaşları da aradım ama ulaşamadım, partimize herkes davetlidir, katılmak isteyenler yorumlarıyla bildirmeleri durumunda hemen adlarını listeye yazarım.  

Sana sıcacık sevgilerimizle kremaladığımız doğum günü pastası hazırladık. İçine krokanlı dost selamlarımızı da serpiştirdik.

Kucaklarımızda misler gibi kokan yurdum çiçeklerinden yaseminler, güller, papatyalar, mimozalar, leylaklar sunuyoruz.

Önce “İyi ki doğdun Üüüümiiiittt, iyi ki doğduun, iyi ki doğduun mutlu yıllar sanaaaa… diyoruz hep bir ağızdan ve sıralıyoruz şarkıları: “Benzemez kimse sana, Sevmekten kim usanır,  Şimdi uzaklardasın, Burası Milliyet Blog meyhanesi burda yaşar yazanların en şahanesi” diyoruz.

Eh bu kadar şarkıdan sonra biraz da oynamak lazım değil mi? Önce birlikte bir 9-8’lik “Kara gözlü çingenem”le başlayalım, arkadan Özden’ciğimle İzmir zeybeğinin ardından hep birlikte çiftetelli iyi gider değil mi?

Bu minik partimizle, yüzüne gülücükler kondurduysak, yüreğinde varlığımızı hissettirdiysek ne mutlu bizlere…

İyi ki doğmuşsun sevgili Ümit ve iyi ki tanımışız seni… Sana sağlık, mutluluk, sevgi, huzur ve esenlik dolu nice yaşlar diliyoruz…

Berlin diyarına selam ve sevgilerimizle…doğum günü pastası resimleri 

 

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..