Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili yalnızlığım...

Sevgili yalnızlığım...
 

Seviyor muyum ki seni ben,
Hiç kaybetmek istemiyorum.
Kaybetmemek için duvarlarımı günden güne kalınlaştırıyorum.
Asosyal değilim,
Sadece alanı çok dar olan bir çember içine sakladım seni.
Acaba herkesin çemberi böyle midir?
Bu kişisel özgürlük boyutu değil,
Kimsenin girip dokunamayacağı bir alan.
Nasıl oluştun sen?
Ben miyim tek sebep?
Diğerleri mi?
Diğerleri, herkes için aynı oysa,
Neden ben seni bu kadar sevdim?
Korkum kendimden mi?
Diğerlerinden mi?
Kurtulmak isteyip de neden kurtulamıyorum senden?
İki ileri bir geri gibi,
Sayıp duruyorum senle birlikte.
Sen misin beni en mutlu eden acaba?
Neden vazgeçemiyorum senden?
Eni sonu yalnızlıksa, neden seni kaybedeyim mi diyorum kendime?
Oysa sevgili yalnızlığım,
Bazen en az senin kadar sıkılıyorum senden.
İkimize de bir şans vermem ve
Senden, benden kurtulmam mı gerekir?

 
Toplam blog
: 41
: 784
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Üniversiteyi bitirdiğimden ve işe başladığımdan bu zamanabir hayli yıl geçmiş:). Bir de baktım ki em..