Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Sevgili'ye bir hatıra mektubu

Sevgili'ye bir hatıra mektubu
 

KAHRAMANIMA...

Şimdi ben çok değiştim. Durdu yangınım. Söndü diyemiyorum evet ama emin bedenim, değişti benliğim. Aslında gerçek ben'e dönüştüm inanmazsın. Benim değişimim dönüşümdür benliğimin özüne. Evet ben tedavi ettim yaralarımı. Ne mucizevi bir ilaç ne de doktor. Zamanı gelmiş sevgilim gönderdim tüm kötü virüsleri aşkımızdan. Çok geç mi oldu dersin? İnanırmısın bana? Ya da bu sefer sen mi sorgularsın aşkımı bitti diye? Düşünürmüsün en derinini kalbimin. Yoksa başlıyabilirmisin yeniden. İlk heyecanla tutarmısın elimi. Unuturmuyuz dersin kavgaları, bağrışmaları, sevişmeleri...

Ne güzel sevgilim...
El eleyiz hala. Kaybetmedik henüz birbirimizi. Aslında aşkımızla değil hayatımızdaki zorluklarla savaşıyoruz ikimizde. Çok çabalıyoruz.

Yorulduk...
Birbirimizden değil belki hayat yordu işte.

Ama güçlüyüz...
Sanırım kalkabiliriz. Yürüyebiliriz tüm engebeli yollarda.

Peki neyin üzüntüsünü yaşıyorum zannedersin? Yanlışlarımın mı, boşuna kavgaların mı, üzdüklerimin mi, kırıldıklarım mı... Evet vicdanımla şavaşım çok büyük buaralar. Çok büyük olan çok şey var hayatımda aslında. Korkularım mesela. Kaybettiklerim mesela... Korkularla boğuşuyorum sonra kaybettiklerimi uğurluyorum sessizce.

Evet korkuyorum...
Sıradanlaşmaktan
Aşkımızın yok olmasından
Unutulmaktan
Evet korkuyorum...
Korkuyorum çünkü geç kalmaktan.
Korkuyorum çünkü kendimden uzaklaşmaktan.
Korkuyorum çünkü hala cevabını bilmediğim sorularımın olmasından.

Ama bildiklerim yüzümü güldürüyor merak etme! Ben seni seviyorum sevgilim. Yanlış zaman ve mekan şansızlığını silerek mutlu olmak istiyorum. Kaygılarım alıp götürüyor bazen beni. Kaygılarımı örtüyorum sevgimle. Düşünmüyorum artık. Sadece biliyorum. Karasız da değilim sadece 'Biliyorum'. Ve özgür bırakıyorum hayatımdaki herşeyi ve kendimi sonsuza dek.

Sen sevgilim

Çok zorsun çoğu zaman
Sinirlisin bazen
Suskunsun buaralar
Mutsuzsun biran
Pes ediyosun heran
Telaşlısın hayata karşı
İçindekilerin büyüklüğünü unuttuğun anlarda küçüldüğünü hissediyosun zaman zaman
Güçlü olmadığını düşünüyosun ara ara
Ya da pişmanlıkların var herşeyden duyduğun
Vazgeçmek istediklerin var
İsyanların var
Ve söylemediklerinle kırıyosun çoğu zaman beni...

Sen sevgilim benim için karışıksın çoğu zaman ama içimde çok büyüksün her zaman. Sanırım yavaş yavaş senleşiyorum ve içime kapanıyorum. Evet güzel cümleler söylemek zorlaşıyor benim için ve son demlerimde hatıra kalsın diye mektuplar yazıyorum sana durmadan. Ama hissediyorum sevgilim mutsuzsun, korkuyosun, çaresizsin bu aralar ve ben ne yapacağımı bilemiyorum inan.

Nerede olursan ol, kim ve ne olursan benim için çok güçlüsün, çok değerlisin, çok önemlisin. Bitse de en özelimsin ve sen benim KAHRAMANIMSIN sevgilim.

Seni Seviyorum Sevgilim
Seninleyim...

Tüm kahramanlara...

 
Toplam blog
: 25
: 945
Kayıt tarihi
: 12.01.09
 
 

1987 İstanbul doğumluyum. Sosyoloji ögrencisiyim. Şuan İspanya' da bulunmaktayım. Küçükken başladığı..