Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili

Sevgili
 

Hayalimde bitmeyen peri misin?
Yoksa tahtımdan inmeyen sevgili mi?
Sadece sana baktığım gözümün feri mi?
Aşkına kapıldığım dünya güzeli mi?

Ben bir adım yaklaştığımda, sen koşan
mutluluğu beraber, samimi paylaşan
hafızamdan çıkmayan, beni anlayan
takip eden gölgem misin, yoksa sevgili?

Biliyorum bazan çok uzaklardasın
Ama düşlerimde hep yanımdasın
Her zaman canımda, kanımdasın
Yoksa içimde mi yaşarsın sevgili?

Gülüşün, bakışın bir ömre bedel
Özledim artık, hadi bekletme gel
Sensizlik acaba ne kadar sürer?
Yoksa şeytan tüyü mü var sende sevgili?


Ahmet İiz.....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..