Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '11

 
Kategori
İnançlar
 

Sevgili

Sevgili
 

Bu yazı Can Mammed'e ithaftır.


Sevgili hiç bir şair yetmez ki seni anlatmaya, bütün şairler yanında çocuk gibi ağlar,

Sevgili hiç bir şiir yetmez ki seni anlatmaya, bütün şiirler yanında elzemini kaybetmiş kifayetsiz şiirler gibi derbeder olur,

Sevgili hiç bir kelam yetmez ki seni anlatmaya, bütün kelamlar yanında kemaliyetsiz kalır,

Sevgili hiç bir aşk seni anlatamaz ki bana, bütün aşklar fena fillah olmadığı kadar

Evet, sevgili seni ne şairler bana anlatablir, ne şiirler anlatablir ve ne de kelamlar anlatabilir. Bana ancak ve ancak seni sen bana anlatabilirsin, ha bu arada aşk demişken sevgili onu da söyleyivereyim; ne Aşuk'lar ne de Maşuk'lar da seni bana anlatabilir çünkü; Leyla'nın bir Mecnun'u, Zühre'nin bir Tahir'i, Zin'in bir Mem'i vardı ilahi aşkı olmayan, ben ise seni arıyorum "sevgili" faniden öte lakin faniden olan, aşk meclisnde sohbet-i canan olan lakin candan olan, canını davası uğruna verecek olan, cömert, adaletli... olan, neyse sevgili dedim ya sana kelimeler yetmez seni anlatmaya aha işte tıkandım, ama son kelamımı söylemeden bitrimem ben bu yazımı: "Sevgili Seni Seviyorum" (CAN MUHAMMED'E)

 
Toplam blog
: 9
: 513
Kayıt tarihi
: 10.09.10
 
 

Pamukkale Üniversitesinde felsefe üzerine Yüksek Lisans eğitimi almaktayım. Artık felsefe, edebiy..