Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Sevgili

Sevgili
 

Yaşadığım yerler


Sevgili bilirim sen de sevmezdin özel günleri benim gibi. Emperyalizm’in uydurması olduğunu biliriz ikimizde. Vitrinler iğrenç, her yer kırmızı, bol bol “ay lav yu” yazıları… Yapay olan her şey sevgiliden ve aşktan uzaktır. Sevgiye, sevgiliye kurşun sıkanların, İnanca  hiçbir değer vermeyecek kadar aşağılık olanların, bize böyle bir günü armağan etmeleri mümkün mü? Onların gerçek sevgiyi bilip bilmedikleri de meçhuldür. Sevgiliye yükledikleri anlam ise iyice yozlaşmış, dolgun kalça, ıslak dudak, cinsellikten öte hiçbir şey ifade etmez olmuştur.

Ama sevgili yine de insanın içi burkulur bilir misin? Her yerde kırmızı güller satılır o gün. Sevmek için değillerdir hiç biri… Sevgiyi göstermek için alır insanlar gülleri…  Başka nasıl gösterilir bilmeyenler için iyidir yine de değil mi? İnsanlar sarılır sevdiklerine o gün…  Son kez sarılır gibi… Yine de iyi değil mi?

Mutlaka biri söyler bana o gün  “Sevgililer günün kutlu olsun.” Ellerim böyle bomboş boşlukta gezinirken ne anlamı olur ki…

Ah sevgilim…

Sen birde beni başkasını sevemezken görseydin…

Ben her gün sabah sana günaydın diyorum. Her akşam kadehimi sana kaldırıyorum.

Keşke biz de bize ait hediye verebilseydik birbirimize…

Sen gülüşünü verseydin…

Ömrümden alsaydın


Günaydın kalp acısı - Ahmet Karakayan ile  bluenotes1

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..