Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili

Sevgili
 

Seni sandığa kaldırdım


Ne güzel sevgilisin diyordun

Sen sevilmeye laiksin ömrümsün diyordun

Cennetimsin, yârimsin sonsuzluğumsun diyordun

Senin gibi sevgilinin ayakları öpülür diyordun

Düşleri, hayalleri, senli hülyalara ekliyordun

Umutları inceden inceye heceliyordun

Gecenin karanlığında aydınlığımdın diyordun

Ben senden vazgeçemem  diyordun

Sen benim için sorun teşkil etmez diyordun

Sen varsın ya ömrüme hevasın diyordun

Yoluma yoldaş gönlüme sultanım diyordun

Sen bunca zaman neredeydin diyordun

Sen sevmeye değer ebediyetim diyordun

Her şeyimsin sen benim diyordun

Sevgili,

Söylesene onca sözleri dile getirirken

Akıl ermeyen düşleri her an yinelerken

Ömrüme ömrünü eklerken

Her defasında her şeyimsin der iken

Her gün her an sende çoğalırken

Sevgili,

Nasıl olur da bir çırpıda attın her şeyi

Nasıl olur da bir çırpıda bıraktın beni

Nasıl olur da onca yalanı söyledin bana

Nasıl olur da beni bu kadar kandırabildin

Söylesene sevgili,

Hiç mi sevmedin hiç mi acımadın bana

Neden hayallerime girip incittin beni

Neden düşlerime dokundun gidecektin de

Neden zamanımı bana boşa harcattın bana

Sevgili,

Nasıl olu rda bir çırpıda değişi verdi sevgin

Nasıl olur da beni kedere, hüzne boğdun

Nasıl olur da beni benden ettin

Hiç mi vicdanın sızlamadı

Hiç mi canın acımadı, yanmadı

Seni anlayamadım, çözemedim, inanamadım

Neden neden diye her defasında inledim

Sevgili,

Neden dedim direndim sana, sensizliğe

Ve dedim ki yalnızlığıma

Çünkü sen Aşk’ı tende aradın dedim

Çünkü sen Aşk’ı bilmiyorsun dedim

Üzüldüm, üzüldüm, üzüldüm

Ağladım gözlerimden kan aktı

Kafamı duvarlara vurdum sensizliğin içinde

Belki sana olan düşlerimi yok ederim diye

Daha da çoğaldı acılarım oluk oluk aktı sözlerim

Sevgili,

Acım acıma dert oldu yarınıma

Düşündüm her defasında yine dedim

Tenin acısı geçer mi diye yinelendim

Adını koluma kazıdım bıçakla kanarcasına

Olmadı acımadı tenim geçmedi içime neyleyim

Çünkü acıyan kolum değil yüreğimdi, kalbimdi

Sen ise her şeyden habersiz yaşadın

Umrunda bile değildim senin aslına

Sevgili,

Yürek acısıdır demişsin ya

Geçer demişsin ya

Söylesene ben herkes gibi bir sevgili mi oldum

Herkeste beni mi buldun

Ben herkes değilim herkes de ben değil

Bedenimin acısı geçer de

Yüreğimin acısı ölüme sürükler beni

Çürüyorum içten içe, hece hece

Dökülüyor yapraklarım son demimde

Ömrümün son damlası ol istedim

Kaderimin, alnımın, hayatımın vazgeçilmesi ol istedim

Çıplak kaldım düşlerimle, yalın ayak kaldım yüreğimle

Kalbim ayaz tuttu güneşin bağrında

Gönlüm buza kesti yalnızlığın alevinde

Bedenim küle döndü sensizliğin eşiğinde

Sevgili,

Korkmuşsun benden

Peki neden sevdim seni sadece ben

Öyle mütemadiyen bir hale gelmişsin ki

Kalıbının resmini çizdim aklıma

Sen geldin o satırlarıma

Ekledim ekledim ekledim

Diyordu neden korkuyor seven insan

Diyordu ben korkunç muyum o kadar

Seven insan neylesin sen söyle

Seven insan haddini bilir

Kendini bilen insan sevmeyi, sevilmeyi bilir

Ne istediğini bile amansızca dokunur düşlere

Allah beden vermiş, akıl vermiş,  sabır vermiş

Gerçekleri görebilecek kadar hayat vermiş

Peki sen nesin korkak bir beden misin

Ben her şeyi  göze almışken, alacak iken

Nasıl olur da her şeyi sokağa döküverdin

Nasıl olur da her şeyden vazgeçiverdin

Gözyaşlarımı heder eyledin

Sevmeye yüz tutmuş benliğime duvarlar ördün

Güvendiğim aşkını çorak eyledin

Beddua etmek dahi istemezken

Var olabilmen dahi yeter dedim

Dayanamadım, dayanamadım, dayanamadım

Hiç olmazsa arkadaşım kal istedim

Hiç olmazsa insanca arayıp anlatmanı bekledim

Tek bir mesajlık değil gönül rızamı al istedim

Kabul ederdim, kabul edilirdim ömrüme

Sevgili,

Cevap vermedin her defasında

Tamam dedim avuttum kendimi

Tamam dedim ben kötü bir sevgiliyim

Peki sen de mi bu kadar kötüsün söylesene

İnsanlık öldü mü vicdanın çürüdü mü

Biraz olsun düşünsene

Son nefes dedim uzandım sana

Ve diyordun ki,

- Hanım efendi ne oldu bir sorun mu var

Mesaja baktım inanamadım ardından yine

- Hanım efendi ben sevgilisiyim sen yoluna baksana

Ve yine dağıldım ardın sıra

Gözlerim kanlandı adeta düşlerim dağıldı

Aklım  ermedi bunca zaman da

Nasıl olur dedim nasıl

Ben sana ne kötülük yaptım ey vicdansız

Ben sana ne kötülük yaptım ey Allahsız

Seni Sevmekten başka günah işlemedim

Seni öyle de kabullenmiştim ki

Damarlarımda dolaşan kandın

Gözyaşlarıma buladın hayatımı

Günlerim acıya kenet gerdi sessizce

Ağladım, ağladım, ağladım

Ah benim aptal kafam seni dar ederim

Duvarlara sur eylerim

Vur kadehi bide kadar ben neyleyim

Ben neyleyim…

Sevgili,

Düşündüm düşündüm

Yo  ben seni kaybetmedim aslında

Kaybeden ben değildim

Çünkü seven ben idim, sevilen sendin

Yenik düşen sendin bana aslında

Ben isem galip geldim bu Aşk’a

Aşkım benim sırrım, sırrım ebediyetim dedim

Sonsuzluğumun beyaz süsü dedim.

Beyaz kelebeğim elbet uçacağım

Kanatlarımı kırsalar da kırılsa da

Ömrüme işlenen bu Aşk’la

Son demim olacaksın aslında

Sukutu giyindim sensiz yarınlara

Yalnızlığıma seni ekledim senli deryalarıma

Sevgili,

Aşk’tan bahsetme

Aşık isen diline değdirme

Önce sabırla yaşa, yaşat, anla

Ardından Aşk’ın gönlünü razı eyle

Aşk’ı söz ile değil özle yaşat

Öyle bir şey olsun ki bedeninden dökülsün sen

Bırak ben almayım öz değilsen

Yalnızlığa da körüklenirim sen sen değilsen

Adını ne sen koydum ne de ben

Çünkü biz ikimiz idik zamanın içinde

Çoğulduk, yalnız değildik senli hayatta

Zaman ne seni verdi bana ne de beni sana

Ne sen oldum ne de ben oldum bu limanda

Koskoca bir yalan, hiç uğruna

Düşlerime dokunmanı istesem

Sakın Ha!

Dedim ya beddua etmem ama

- Sevgilisiyim ben denilince

Döndüm deliye …

Ve dedim ki sabır, sukut, saygı, sevgim

Lakin dayanamadım tutamadım dilimi

‘Rabbim sana mal mülk her şey versin

Rabbim sana mutluluk namına hiçbir şey vermesin’

Dedim aslında dedim ki,

Son noktam, son nakaratım, son hecem, son özüm

Sustum, sustum, sustum

Sukutumu giyindim

Bu ayrılığı zar zor gönlüme razı kıldım

Sevgili,

Seni sandığa kaldırdım

Gün gelir Aşk’ımın çeyizi olursun diye

Beyaz gelinliğin benim kefenimdir artık

Aşk’a heceledim, heceledim, heceledim

Adımı sanımı sen diye her an yineledim.

Vesselam.

 

04.08.2014-08.08.2014-0-19.08.2014-24.08.2014

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..