Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
4464
 

Sevgiliden intikam almak için kapatılan telefonlar..

Buranın kişisel bir blog sayfası olmadığının farkında olduğumu ve buna rağmen kişisel bir yazı yazacağımı söyleyerek, affınıza sığınıp yazıyorum.. Hayatım boyunca, yaşadıklarımı en kolay atlatma yönetemim her zaman kelimelerle kurduğum dünya oldu. Ve tavsiye ederim bu çok işe yarıyor..Bütün o kafanızdaki olumsuz duygu ve düşünceleri yazmalısınız. Hatta başarmak istediklerinizi de.. Bir kitap da okumuştum günde ortalama bir insanın kafasından 60.000 düşünce geçiyor ve eğer bunlardan birini öğreniğin başarmak istediğiniz birşeyi, elinize kalem kağıt alıp yazıya dökerseniz beyninizde kırmızı alarm çalıyor. "60.000 tane düşünce içinden efendim bunu seçti ve yazdı! bu çok önemli" diye beyin bunu not ediyor ve sürekli tekrarlar halinde o hedeflediğiniz şeyin gerçekleşmemesi adeta mümkünsüzleşiyor. Yazmak insan hayatında o kadar önemli ki, bunu test edip onaylayıp burada yazıyorum. Geçenlerde 13-14 yaşında yazdığım notları buldum ve orada kendime oluşturduğum "kişisel hedef" notlarımı buldum, o günden bu güne gerçekten hepsini gerçekleştirmişim, kendimle gurur duydum. Ama asıl anlatmak, vurgulamak istediğim yazın, hayatınızdaki iyi kötü herşeyi ama herşeyi yazın.

Birine kızmış olabilirsiniz, hastalanmışsınızdır ve sevgiliniz hiç ilgilenmemiştir, o beklediğiniz sevgi sözlerini aileniz bir türlü söylemiyordur, arkadaşlarınız sürekli sizi kullanıyordur! bütün bunlara bir anda patlayıp insanlara hiç telafi edilemeyecek sözler söylemek yerine bütün olumsuz düşüncelerinizi bir A4 e mutlaka yazın. Bu süreç içinde sizin tepkilerinizi, aslında olayların nasıl gelişmesini istediğinizi de yazın ve tekrar tekrar okuyun. Bu adımdan sonra çok daha sağlıklı kararlar verebilir ve tepkilerinizi oldukça "kararında" gösterebilirsiniz.

Aslında bu yazıyı yazmaya başlarken amacım bambaşkaydı. Canımdan çok sevdiğim birine içimdeki kırgınlığı yazmak istemiştim. Bunu ona söylemeden ya da içimden gelen o hain sese kulak verip gemileri yakmadan önce, duygularımı burada yazıp rahatlamak istiyordum. Ama özür dilerim bir derse dönüşmüş yazım.

Neden kırarız ki hep en sevdiklerimizi? En çok kırdıklarımız hep en sevdiklerimiz olur.. Bir bankadaki memura ya da üniversite de o güzel gözlü kıza kibar olduğunuz kadar hiç annenize kibar davranmayı başarabildiniz mi? Otobüste, markette ve sosyal ilişkiler kurduğumuz bir çok yerde çoğumuz kibarlıktan adeta kırılıyoruz! Peki neden annemiz, kardeşimiz, babamız, bizi en çok sevenlere karşı neden kibar olamıyoruz? Anlayışlı davranamıyoruz. Gerçek benliğimin oluştuğuna ikna olduğum günden beri bana en aptal görünen şey, sevgilisiyle kavga edip-ayrılıp cep telefonunu kapatan insanlardır. Ya kardeşim, sevgiline kızdın kapattın telefonunu, senin annen, baban, arkadaşların yok mu? ya sen telefonunu kapattın, bütün gün işlere, müziğe ya da sahile vurdun kendini onu unutmaya çalışıyorsun.. Peki bu sırada seni dünya da herşeyden ve herkesten çok seven annene-babana bişey olsa? örneğin bi kamyon çarpsa ya da kalp krizi geçirse! ve sana ulaşamasalar! Nasıl rahatlatacaksın bütün ömür boyu o vicdansız vicdanını?

Sizi en çok sevenleri kırmayın, hayatınız boyunca sizi karşılıksız seven, koruyan, herşeyde yanınızda olacak olan, sizi en çok sevenler, " anneniz, babanız, kardeşleriniz " onları incitmeyin! bir yıl sonra belki de yüzünü bile görmeyeceğiniz o kız ya da erkek için annenizin üzülmesine izin vermeyin! sevgilinize kızıp odanızda sinir krizi geçirip ağlarken, kapıyı açıp içeri girmesine izin vermediğiniz annenizin çektiği acıyı düşünün kendi acınızdan önce....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yakınımızdaki insanlara ince davranmak yerine diğer insanlara ince davranıyoruz çünkü onlar henüz bizim değil. onları sahiplenince onlara da kötü davranmaya başlayacağız. taa ki yapayanlız kalıpta aslolanın etrafımızdaki birkaç kişi olduğunu anlayana kadar.

Tanju Akçil 
 20.03.2007 17:59
Cevap :
"aslolan etrafımızdaki birkaç kişi" buna kesinlikle katılıyorum ve herkesin bunun farkındalığıyla yaşamasını temenni ediyorum.. çok tşkler yorum için..  20.03.2007 18:58
 

cokmu acıttılar ruhunuzu,gururunuzu,onurunuzu, herşey mümkün.düşünmeden yaparla bunu,düşünmezler sizin onu nasıl sevdiginizi,sevgiye,insana,aska verdiğiniz degeri. aslında bellidir standartlar.olmayan,bilmedikleri standartlar. kendilerine sırılsıklam aşık ederler,sonrasında sizi acılarınızla başbaşa bırakıp giderler,haklısınız yoktur insanın ailesinden başka dostu, ancak veremezler karşı cinsin verdiği acıyı,ızdırabı,sevgiyi,gözyaşını bizlerde bile bile kapılır gideriz. her ne kadar hayır desenizde,bir gün yine içinizi acıtacak birini mutlaka bulacaksınızdır. size ruhunuzu,içinizi,acıtmayacak birini bulmanızı temenni ederek selamlıyorum. çalışkan adem

Adem ÇALIŞKAN 
 16.03.2007 20:22
 

yazıyı okurken o kadar duygulandım ki yaptığım hataların öyle bir farkına vardım ki (özellikle hafta sonu) gerçekten çok güzel bir yazı niye birilerini günah keçisi yaparız ki sinirlerimizi, hırslarımızı neden başkalarından çıkarırız.sizden bir ricam olucak yazmayı sakın bırakmayın.sevgiler...

tahmina sevinç demirhan 
 12.03.2007 14:54
Cevap :
ufacık da olsa yanlış olan bişeylerin farkına varmanızı,başarabildiysem bu beni inanılmaz mutlu eder..yorum ve desteğiniz için de ayrıca tşkler..sevgiler  12.03.2007 18:58
 

Peri kızı yazınıızda verdiğiniz o anlamlı mesaj için size çok teşekkür ederim. Elinize ve beyninize sağlık. Gerçektende bu hayatta en çok sevdiğimiz insanları kırıyoruz. Ne zaman moralimiz bozuk eve gelsek annenemiz,babamız neyin var oğlum veya kızım diye sorduklarında hemen kolaylıkla ters tepki ile cevap vererek hayatımızda bizi en çok seven insanları üzebiliyoruz. Umarım yazınızı okuyanlar bu hatalara bir daha düşmezler. Ailenizle birlikte mutlu ve sağlıklı günler geçirmeniz dileğiyle. Hoşçakalın:)

Ugur Serkan 
 11.03.2007 12:18
Cevap :
yorumunuz için tşk ederim. msjımın doğru algılanmış olmasına sevindim. Maalesef bu hataya hepimiz düşüyoruz ve bizi hayatta hep en çok seven insanları kırıyoruz! bunun farkına varıp düzeltmeye çalışmak en güzeli..sevgiler..  11.03.2007 16:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 5
Toplam yorum
: 38
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 1758
Kayıt tarihi
: 04.03.07
 
 

Merhaba, ben 21 yaşında, üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık okuyorum...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster