Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgiliden sevgiliye inanılmaz tuzak, aman dikkat!

 

“32 yaşındayım, eşimden 2 yıl önce boşandım. 6 ay kadar önce internetten bir adamla tanıştık. Evli olduğunu bilmiyordum. ‘Eşimden ayrıldım, anlaşırsak seninle evlenirim,’ diyordu.

Ben de saf saf tüm anlattıklarına inanıyordum. Aramızda bir yakınlık doğdu. Sonra da birkaç kez birlikte olduk. O bazı görüntülerimizi kaydetmiş.

Aramız gayet iyiyken birden bire benimle olan ilişkisini kesti.

 Bir akşam beni bir kadın aradı, ‘Sevgilim olan adamın eşi olduğunu, eşiyle birlikte olduğum için bana tazminat dava açacağını, elinde çok sayıda delil olduğunu,’ söyledi.

 Bu görüşmeden bir saat kadar sonra da sevgilim olacak adam aradı, ‘Eşimin talep ettiği tazminatı aynen ödeyeceksin, ödemezsen, sana açacağı davada aleyhine tanıklık yapar, seninle birlikte olduğumu söylerim,’ dedi. Şok olmuştum.

Ertesi gün buluştuk. Eşiyle birlikte geldi. Benim de yanımda iki iş arkadaşım vardı.

Eşinin hiç de öyle üzgün hali yoktu. Birbirlerine son derece yakın davranıyorlardı. ‘Benden yüksek miktarda bir para talep ettiler.

‘İstedikleri parayı ödememem durumunda, bana dava açacaklarını, ayrıca bana ait resim ve video kayıtlarını internete koyacaklarını,’ söylediler.

Bu adamın eşiyle anlaşarak bana tuzak kurduğunu anladım. O akşam sabaha kadar uyku uyuyamadım.

Aylık gelirimle ancak giderlerimi karşılayabiliyorum. Bu tazminatı nasıl öderim? Bana bir yol gösterin.”

 ***

Evet, bence de burada eşler aralarında anlaşarak size tuzak kurmuşlar.

 Bu kadının, size açacağı davayı kazanabilmesi için, sizin bu adamla, evli olduğunu bilerek birlikte olmanız gerekiyor.

Siz bu davada, bu adamın evli olduğunu bilmeden onunla birlikte olduğunuzu kanıtlarsanız, bu davayı kazanamazlar.

 Sizin haklarınıza gelince, ‘Özel hayatınıza ilişkin görüntü ve resimleri internette yayınlamaları ‘ size karşı, özel hayatın gizliliğini ihlal’ suçunu oluşturur.

 Ayrıca, “Bu görüntüleri yayınlarım,” deyip tehdit etmeleri de suçtur.

 Yapmanız gereken bu davranışları nedeniyle onlar hakkında şikayet hakkınızı kullanmanız ve tazminat davası açmanızdır.

***

Değerli okurlarım, Güven duyarak en özel sorunlarınızı bile benimle paylaşmanızdan dolayı sizlere çok teşekkür ediyorum. Sağlık, mutluluk ve başarı diliyorum.

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

,

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..