Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgililer görüyorum

Sevgililer görüyorum
 

El ele..
Mutlu..
Heyecanlı..
Erkek gururlu, kız mahsun..

Sevgililer görüyorum,
Birbirine sarılmış..
Hiç ayrılmamacasına kenetlenmiş..
Daima birlikte olcakmış gibi yemin etmişcesine..

Sevgililer görüyorum;
Utangaç..
Birbirine bakmaktan bile çekinen taze aşıklar..
Sevgililer görüyorum,
Şirket gibi..
Garip bir hiyerarşi...
Erkek zalim' i kız mazlum' u oynuyor..

Sevgililer görüyorum,
Kavgalı..
Birbirlerine düşman olmuşlar adeta..
Konu ne olursa olsun..

Sevgililer görüyorum,
Tek beden olmuşlar..
Tek vücutta iki kalp birden taşıyorlar..

Sevgililer görüyorum,
Tuhaf bir resmiyet içinde..
Sevgili mi yabancı mı belli değil..

Sevgililer görüyorum,
Özlem dolu yürekleriyle..
Özlemekten yorgun düşmüş bedenleriyle..

Sevgililer görüyorum,
Çıkar peşinde..
Kim kimi kullanıyor belli değil..
Sahte duygular içinde..

Sevgililer görüyorum,
Cesaretsiz..
Birisi ilk adımı atsa devamı gelecek, ama..
İşte o ama' lar yok mu hayatları değiştiren..

Sevgililer görüyorum,
Bunalımlar içinde..
Gereksiz tartışmalar' ın ortasında kalmış..
Paranoyak fikirlere saplanmış iki genç yürek..

Sevgililer görüyorum,
Hiç sevgili olamamışlar..

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..