Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü…

Sevgililer günü…
 

Alıntı



İlk kez bu kadar anlamlı ilk kez bu kadar değerli benim için sevgililer günü.
Kimi zaman yalnızlığıma kimi zaman sevgi sandığım yanılgılarımla dolu geçer,bazen gürültülü çoğu zaman sessizdir sevgililer günü benim içim.Sadece bu yılın o günü(14 Şubat) gerçekten sevgililer günü olacak benim için.
Sevgililer günü bence sadece iki sevenin aşkının ifadesi olarak kalmamalı,her seven sevilen yürekler için anlamlı olmalı belki de.Düşünün bir kere annenizde sizin tek sevgiliniz,çocuklarınız en sevgiliniz değil midir? Değerli kıldığınız dostlarınız da sevgili saydıklarınız arasında değil midir?
Ben illa da sevgili sayılanlarla kutlanmalı diye düşünmüyorum bu günü tüm sevilenlerle anlam bulmalı elbette ama öyle bir süre gelmiş ki bu sevgililer günü sadece iki sevene özel diye adlandırılmış,iyi ya ona da itirazım yok,hele bu sene hiç yok : )
Nişanlım,tek aşkımla gerçekten doya doya yaşayacağım bir sevgililer günü olacak çünkü.Bir küçücük alyans neler yaptı bana yahu sanki daha önceki sevgililer günümüz bu kadar anlamlı değilmiş gibi daha başka planlar kuruyorum artık dedim ya şu küçük yüzüğün marifeti bunlar…
Her şeyden önce evden çıkarken herkesler bilecek nişanlımla bu günün tadını çıkartmak için dışarı çıktığımı ve bunun rahatlığıyla gireceğim sevgilimin koluna oh salını salını gezeceğim,ee nişanlım o benim dimi ama: )
Aslında şunu yaparım bunu yaparım gibi hayallerde kurmak istemiyorum,bizim birbirimize ait olduğumuzu bilmek ve bunu korkusuzca,sonsuzca yaşamak bile en güzel armağan,en büyük sürpriz,en mutlu anım,en çok kurduğum hayalim benim.
Ne yaparız,nasıl geçer düşünmek istemiyorum yanımda olacak,gözlerime bakacak ve sıcacık gülümsemesiyle ‘’sana çook aşığım’’ diyecek yaa işte sevgililer günü o zaman gerçekten anlam bulacak…
Sevgilinizle ve tüm sevgili saydıklarınızla sevgi dolu bir gün olsun 14 Şubat.
Sadece sevgili sıfatını yüklediğinize değil gönülden sevdiğiniz herkese seni seviyorum demeyi unutmayın: )
Sevgi ile…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..