Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü hediyesi.

Bitmedi gitti şu omuz silkmelerin, dudak bükmelerin!
Ne seni, ne de o koklatmadığın sevgini istiyorum artık.
Senden sonrasıda bu günden farklı olmayacak nasılsa.
O hiç yakamadığımız kokulu mumları çöpe attım!
Pembe şarap şişesinide lavabo da kırdım.
Onları sevgililer günümüz için saklamıştım oysa.
Ama sen kumruların bile seviştiği bu günün akşamında gittin!
Hem de en savunmasız anımda, en zayıf olduğum bir zamanımda!

Bu defa kendini daha ne kadar kandırabilirsin bilemiyorum.
Tek bildiğim, sen dayanamazsın yalnızlığa ve benim yalnızlığıma!
Yalnız kalmak sana göre değil çünkü, tıpkı bana göre olmadığı gibi.
Olur ya hatırına gelirsem, hüzünlenirsen gecenin bir yarısında!
Ağlamak istersen hıçkıra hıçkıra, bil ki omuzum emrine amade!
Dayanamam benim de gözlerim ıslanır, sımsıkı sarılırım sana.
Bir kez daha düşün, bu sevgililer günü hediyesini çok görme bana!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..