Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sevgililer günü mü?

Ne yazmak istiyorum? Aslında hiçbirşey. Şu anda herşeyden sıkılmış bir haldeyim. İnsanların duyarsızlığından ve tembelliklerinden bıkmış durumdayım. İşini yapmayan, sürekli üçkağıt çeviren ve gayet masum bir şekilde ortada dolaşan yalakalardan ve buna göz yuman diğer insanlardan, her an laf sokmak için atakta bekleyenlerden, bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyenlerden mümkün olduğunca kaçmak istiyorum. Neresi olabilir bir fikrimde yok. Kimsenin bilmediği bir ada olabilir. Az ve öz insanların olduğu bir kara parçası. Televizyonun, gazetenin, internetin olmadığı bir köy evi istiyorum.

Bahçesinde kendi yetiştirdiğim domatesler olsun. Siz hiç fidesini dikip domates yetiştirdiniz mi? Her gün ne kadar büyümüşler diye koşarak bahçeye gittiniz mi? Ceviz ağaçlarına tırmanıp etekler dolusu ceviz topladınız mı? Sonrada onları çakıyla yarıp, içini oyarak çıkardınız mı ellerinizde lekeler bırakırken veya dut ağacının tepesinde kaldınız mı? Sabahın ezanında davar gütmeye gidenlerin arkasından ağlayıp gittinizmi? Ben hepsini yaptım. İyiki yapmışım. İyiki otların içinde yuvarlanıp, ağaçların tepesine tırmanmışım. İyiki olluk da yürürken kayıp suya kıçüstü düşüp, kıyafetlerimin çalıların üstünde kurumasını beklemişim. İyiki yeni sulanmış bahçeye dalıp dizlerime kadar çamura batmışım. Yoksa düşünüyorumda bu dünyaya nasıl dayanırdım. Bu kadar sahtekarlığın ve yapmacıklığın içinde nasıl yaşardım. Sanırım asla başedemezdim veya sistemin bir parçası olur, gerçek dünyayı böyle sanıp arada kaynar giderdim.

Sadece benmi böyleyim yoksa benim gibi düşünen insanlar varmı? Benmi hep iyiyi, doğruyu, güzeli arıyorum? Aradıkçada herşeyi açıkça görüyorum. Lütfen birileri beni onaylasın. Yoksa gerçekten bu gezegende tek başıma kaldığımı düşüneceğim.....

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..