Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgililer Günü'nde doğmuş olan sevgili babama

Sevgililer Günü'nde doğmuş olan sevgili babama
 

land-of-roses.blogspot.com/2009/06/happy-fath... Father' s day


BABA’M!

Babam; ben gözümü sende açtım.
Gerçekten!

Küçücüktüm ben,
Yatakta doğrulmuş
Sana bakıyordum!
Kim bilir kaç yaşındaydım!
Ama ilk kez dünyaya
Alıcı gözle o gün bakmıştım!

Odada soba yanıyordu
Ve sen yerde bağdaş kurmuş
Tıraş oluyordun!
Her zaman ki gibi!

Sana baktım ve içim ısındı!
Sonra
Kapı açıldı,
İçimizi daha da ısıtan bir güzellik girdi
Bu annemdi!

Dünyayı bilinçle,
ilk seyreylediğim gün,
O gündü!
Demek bunlar benim ailem demiş ve
Sizi sevgiyle izlemiştim.
O ilk günden sizi çok sevmiştim.

Evet babam, ben gözümü
bu dünyaya ilk sende açtım!

O yüzden mi bilmem,
Sevdiğim herkeste biraz seni aradım.
Hani Can Yücel demiş ya;
“Ben bu dünyada en çok babamı sevdim” diye!
İşte öyle!

Ama onun babası da sevilir hani!
O sevilirde baba’m;
Sen sevilmez misin?
Öyle sevilirsin ki; bilemezsin!

Hani arı gibi çalışkan derler ya,
Hani karınca misali
Didinir durur kimileri..
Babam işte, sen onlardan birisin.

Sen hiç,
Günde beş vakit namazını
Aksattın mı?
Aksatmadın!
Ya da bir gün sabah tıraşını
Yapmadığın oldu mu?
Yok, olmadı!

Kirli sakal,
pis bıyıkla dolaştın mı!
Hayır! Dolaşmadın!
Peki unuttun mu hiç,
Pijamalarını katlamayı,
Yatağını toplamayı,
Hayır, unutmadın!

Ya ağır bir sözle
Birini, bilerek tasarlayarak kırdın mı?
Asla kırmadın!
Ben de,
Sana benzeseydim keşke!
Babam sen,
Bu yüzden sayılırsın işte!

Sen ne güzel adamsın babam!
Dünya duysun
Benim babam,
Adam gibi ADAM !

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..