Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü saçmalığı!!!

Sevgililer günü saçmalığı!!!
 

Okuyacağınız yazı aynen başlıktaki gibidir. Yazının ana fikrini başta yazdım ki isteyen okumasın diye…

Benim özel gün kavramımı “Yeni Yıl 2007” başlıklı yazımı okuyanlar bilir. Sizi uğraştırmamak için buraya da bir paragrafını ekliyorum.

“Hiçbir zaman özel gün kavramım olmamıştır. Yeni yıl, doğum günleri, sevgililer günü vs… Hep bunların insanları oyalamak, hayata bağlamak ve alışveriş sektörünü canlandırmak için olduğunu düşünmüşümdür. Niye böyle düşünüyorum? Çünkü benim her günüm özel bir gün benim için. İllaki doğum günümü kutlamak ve iyi ki doğdum sevincini yaşamak için doğum tarihimi beklememe gerek olmadığını düşünüyorum. Başka bir zaman, başka bir günde de aynı heyecanı yaşayabilirim. Doğumumdan bu yana doğduğum için zaten mutluyum…”

Öğrendim ki Çarşamba günü sevgililer günüymüş. Öğrendim diyorum çünkü o gün için bir sürü plan yaparken işle ilgili ne yazık ki yapamayacağım haberini aldım. Büyük bir sinirle sebebini sorduğumda ise sevgililer günü olduğunu öğrendim. Hatta bunu bilmediğim için önce “sevgilisi yok bunun herhalde” gibi bir acıma duygusuyla karşılaştım sonra da “sevgililer günü özel bir gün mü o zaman tatil yapsınlar” değdiğim için hem duygusuzlukla hem de bencillikle suçlandım…

Ve bende baktım olmayacak kendime o günü tatil yapıp bir plan yaptım. Benim için de unutulmaz bir gün olsun diye hiç yapmadığım şeyleri yaparak günü özelleştirdim. Aynen yazıyorum…

Sabah kalkılıp kahvaltı edilecek. Sonra orta şekerli bir türk kahvesi eşliğinde sabah programları izlenecek. Kim kime ne demiş, kim kiminle ne yapmış öğrenilecek hatta ileriki saatlerde bu konu hakkında konuşulup yorum yapılacak. Mümkünse telefonla canlı yayına bağlanılacak…

Sonra öğlen saatlerinde annemden bana patlıcan musakka öğretmesi istenecek. Ve birlikte mutfağa girilip faydalı bilgiler eşliğinde patlıcan musakka yapılacak. Bu arada yemeğin yanına ne gider diye düşünülüp ona uygun fazladan yemek yapılacak. Yemek pişirildikten sonra tadına bakılıp akşama saklanacak…

Daha sonra akşam telefonla aramak için sevgilisi olmayan arkadaşlar düşünülüp liste yapılacak. (Çünkü sevgilisi varsa kesin evde değildir, evdeyse de rahatsız edilmek istemez.) Bu listede ki telefon numaraları büyükten küçüğe dizilerek sıraya sokulacak…

Akşam patlıcan musakka ve yanına yapılan yemekler yenecek. Ve akabinde hemen telefona koşup yapılan sırayla arkadaşlar aranacak. Sabah izlenen programdan öğrenilenler (artık ne öğrendiysen!!!) konuşulacak hatta mümkünse tartışılacak…

Telefon konuşması bittikten sonra bir gün önceden alınmış kuru boya ve boyama kitabındaki resimler taşmayacak şekilde boyanacak. Daha sonra bu özel günün anısına çerçeveletmek için tarih atarak dosyaya konup saklanacak…

Artık saat geç olduğundan ballı süt içilip yatılacak…

Beni 14 Şubat Sevgililer Günü’nde arasanız meşgulüm. Programım yukarıda ki gibidir…

 
Toplam blog
: 47
: 2023
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı “Piyano” ve “Kompozisyon ve Orkestra Şefliği” ..