Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

sevgililer günü

SEVGİLER GÜNÜ

Şimdi soğuk bir,

Şubat günün de,

En sıcak duygularımın,

Resmi geçidi.

Buz tutmuş kalbine

Şiirler yazıyorum,

Bu sevgiler günü.

Kalbim.....

Bir kağıt mendil gibi,

Buruşturulup,

Yere atılmayı,göze alarak

Gönlümün açtığı yoldan,

Yürüyorum,

Sana doğru.

Sevda kaçakları gibi,

Ruhumu karartan ,

Duygulardan arınarak,

Senin seçtiğin,

Şarkıları dinliyorum.

Tüm ülkeyi,

Kar kaplamışken.

Sana uzatıyorum,

O tek sevda çiçeğini.

Kardelenler gibi.

Buz tutmuş sözcüklerden,

Sıcak sıcacık,

Şiirler yazıyorum.

Bir gün,

Bir gün çalıyorum,

Bir gün,

Senin için.

Daima sevenlerden.

Belki de,

Ödünç alıyorum,

Mutluluğu,

Bu sevgililer günü için.

Sevda denilen atın,

Terkisine ,

Alıp ta umutları,

Soğuk bir şubat günü

Kalbim kor ateşlerde,

Sıcacık duygularla

Sana geliyorum.

Birdal CAN Tüfekçi

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ

Sevgilerimle

SEVGİLİLER GÜNÜ

Şimdi soğuk bir,

Şubat günün de,

En sıcak duygularımın,

Resmi geçidi.

Buz tutmuş kalbine

Şiirler yazıyorum,

Bu sevgiler günü.

Kalbim.....

Bir kağıt mendil gibi,

Buruşturulup,

Yere atılmayı,göze alarak

Gönlümün açtığı yoldan,

Yürüyorum,

Sana doğru.

Sevda kaçakları gibi,

Ruhumu karartan ,

Duygulardan arınarak,

Senin seçtiğin,

Şarkıları dinliyorum.

Tüm ülkeyi,

Kar kaplamışken.

Sana uzatıyorum,

O tek sevda çiçeğini.

Kardelenler gibi.

Buz tutmuş sözcüklerden,

Sıcak sıcacık,

Şiirler yazıyorum.

Bir gün,

Bir gün çalıyorum,

Bir gün,

Senin için.

Daima sevenlerden.

Belki de,

Ödünç alıyorum,

Mutluluğu,

Bu sevgililer günü için.

Sevda denilen atın,

Terkisine ,

Alıp ta umutları,

Soğuk bir şubat günü

Kalbim kor ateşlerde,

Sıcacık duygularla

Sana geliyorum.

Birdal CAN Tüfekçi

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..