Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günü

Sevgililer günü
 

Kapıdan çıkıyorum
Sevgilim bakıyor pencereden
“Sevgilim, bana ne alacaksın bugün?”
"Sana pembe pabuçlar alacağım,
Sana mavi mantolar alacağım,
Sana çiçekler alacağım..” 

Sevgilim seni gülle donatacağım… 

Sevgilim bugün , sevgililer günü
Bana ne aldın bakalım..
Bak , sana neler aldım…
Ekmek aldım, soğan aldım, tuz aldım
Elektrik , su borcunu ödedim
Bankadan yine borç aldım… 

Sevgilim sana çiçekler aldım… 

İnanmazsan bak,
Ceketimin cebine
Tam kalbimin üzerinde
Resmin var…
Ta kalubeladan beri saklarım
Biraz sararmış, biraz solmuş
Ama , yine de benim olmuş
O solgun dudaklar, o pembe yanaklar.. 

Sevgilim , sana kucaklar dolusu
Sevgi getirdim
Başka ne istersin?
 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..