Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgililer günü

Sevgililer günü
 

Sevgililer Günü //


14 Şubat

Sevmenin yılı, ayı, haftası, günü olur mu ?

Sevmek ve sevilmek; zamanın her saatinde, her dakikasında devam etmesi gereken bir süreç olmalı  herhalde …

364 gün boyunca sus, sevgini gösterme,  sevgiline çiçek alma, şiirler yazma, dilinle dişin arasında usulca  “seni seviyorum “  demeyi bile esirge sevdiğinden, sen tut, sadece 14 Şubat günü “ lâf ola beri gele” !.

İnsanlar bu kadarını da ciddiye almıyor artık şu günlerde !

İnsanın yılın sadece bir gününde, seviyorum dediğine,

Çiçek vermesi, pırlanta yüzük takması, altın, gümüş kolyeler alması, iki kişi arasında sevgiyi oluşturan, hissettiren argümanlar olabilir mi hiç? 

Sanmam !

Taklitçilik, yapay ve geçiştirici davranışlar hiçbir zaman içten ve samimi olmadığı gibi, asla inandırıcı da olmadı/ olmuyor da zaten …

Bu gün 14 Şubat Sevgililer günü ve ben bu akşam evime gelirken, eve  her gelişimde elimde getirmekte olduğum 2 ekmekle geleceğim, kapıda beni bekleyen karıma bu ekmekleri vereceğim.

O da bana “hoş geldin” diyecek, eve her geldiğimde dediği gibi.

“Mutlu musunuz? “ diye soranlara da, “48 yıl neysek, bugün de öyleyiz” demeye devam edeceğiz dürüstçe ..

Bizim için 14 şubat günü, diğer günlerden farkı olmayan bir gün olarak gelip  geçecek.,

Bizden bu kadar …

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun dileklerimizle

*muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..