Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgililer Günü

Sevgililer Günü
 

O kadar çok kutlama, gün, etkinlik var ki başım dönüyor.Takipte zorlanıyorum. Amacım Sevgililer Günü'nde sevgilinize şunu alın , şunu hazırlayın değil. Tüketim toplumu olmamızdan dolayı yeterince fikirler dolaşıyor.

Bir gün sevmeye yetmez ki. Onu kalbinde nasıl taşıdığın, değer verdiğin önemli. Çok pahalı hediyeler çok seviyor demek değil. Bunu bir anlasak.

Bu kutlamalar devam ederken hayvanlara işkence yapıyoruz, çocuklara kendi istediğimiz hayatı ve kuralları dayatıyoruz. Travma dolu, kararan hayatlar. Kimse mutlu değil kimse.

Yolda, yolculukta, markette kime bakarsanız suratlar bir karış. Sevgiden uzaklaşalı çok olmuş. Bezgin, bitkin yüzler. İyi ve kötü tarafını neyle beslediysen O'sundur. 

Çok az kişi akıl ediyor böyle şatafatlı ayıcıklı fiyonklu hediyelerle uğraşmak yerine, bağış yapın 3-5 neyse, fakir çocuklara yardım edelim, bir ailenin elektrik faturasını, market harcamasını giderin. İnanın o sevgi sizi saracak.

Resimdeki gülün kokusu hala burnumda , çektiğim resimlerdendir. Şimdi varız, 2 dakika sonra yokuz belki. Neyin havası, neyin inadı. Kendimize ve çevremize iyi davranalım.

Kutsal kitabı bile okumayan fakat herşeyi bilen, ahkam kesen insanlar var birçok dünyaları karartan.

Boşuna gelmedik, bence hakkını verelim insan olmanın.

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..