Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgililer günü

Sevgililer günü
 

aşk


Kimi kapitalist dünyanın tüketimi artırmak için uydurduğu bir gün gözüyle bakar, kimi çok önemser, kiminin haberi bile yoktur, kimininse sevgili olma durumu evlenince bittiğinden muaf tutar kendini bu günden.

Her ne olursa olsun, bir bahanedir sevgimizi gösterebilmek için bu gün. Sevgiyi rahat yaşayabilen bir toplum değiliz. Doğal olarak çoğu kez sınırlarız kendimizi. Seversek şımarır çocuklarımız. Belli edersek güçsüz görünürüz. Peşinden gidersek kaçırırız sevgililerimizi. Her anında yaşamın dizginleriz duygularımızı. Belki korktuğumuzdan, belki üzülmemek için, daha güçlü görünmek için.

Nasıl olsa biliyor diye söylemeyiz sevdiğimizi. Oysa içten söylenen bir ‘Seni seviyorum’ mucizevi bir etki yapar. Ve bilse de karşısındakinin sevdiğini duymak ister insan. Bazen sadece iki kelime söylemek yeter kalplerimizin yumuşaması için. Ufacık sürprizler, paha biçilemeyen hediyelerden daha anlamlıdır bazen. Küçük bir not, iki satır mektup, bir demet papatya, bir bakış.

Bahanesi her ne olursa olsun sevgiyi gösterebilmek güzel.

Ataol Behramoğlu’nun çok sevdiğim bir şiiri var; “Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var”. Bu şiirde denildiği gibi;

“Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği

….

Ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.”

Sevginizi her gün, saklamadan, maskelemeden, en gerçek haliyle yaşamanız dileğiyle. Çünkü hayat, seviyorsak güzel.

Ve sevgilime, benim biricik aşkıma; Seni seviyorum her gün daha fazla. Bana armağan olarak sunulmuş hayatımda, en büyük ödülümsün sen benim.

 
Toplam blog
: 20
: 1266
Kayıt tarihi
: 08.01.08
 
 

İzmir'de yaşıyorum. Hayvanları çok seviyorum. Düşüncelerimi yazmanın ve bunları paylaşmanın keyif..