Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Özel Günler
 

Sevgililer Günün kutlu olsun günlükçüüm

Sevgililer Günün kutlu olsun günlükçüüm
 

gülümse çekiyoruum =)


Bu anlamlı günün hatırına Sevgililer gününüzü en içten dıştan dileklerimle kutlarım hepinizi gözlerinizden öperim sevgili yurttaşlarım. Hediyeler alındı mı bakalım ? Bir çiçek olur, bir öpçük olur, ya da abartırsanız altın takı seti, ne biliyim pahalı ya çeyrek altın takarsınız sevdiğinize sünnet çocuğuna takar gibi =) Maksat göynünü hoş edin.

Hava bu sabah kendini gözterdiği üzere soğuk ve mesafeliydi bana karşı sanki. Bişey de geçmedi aramızda ama soğuk davranıyor bana. “Görürsün sen hafta sonu sana bi yağdırıyım da gör bakalım “ der gibi pis pis baktı sanki göz ucuyla. Öğlene kadar fazla iş yoktu ofisimde hacı. Karnım da bir acıkmıştı sormayınız. Tavuk çorbası-Dana Haşlama ( koca bi danayı haşlayıp oturtmuşlar tabağa anam ya ) – Mısırlı pilav ( ana baba mısırlı kendi de mısırlı haliyle ) – Kara Kız datlusu  - he bi de yoğurt. Mönü buydu bugün itibari ile. Acaba herkes mönü mü diyor yoksa menü mü ? Ben gelişi güzel gidişi de güzel menü deyip geçiyorum arkadaş. Homini homini tıkındıktan sonra Yarabbi Şükürlerimizi çekip kalktık  sandalyemizden.

Dışarı çıktım anağğğm ! Yağmur başlamış. Resmen dolu yağıyor yağmurluktan çıkmış mermi gibi yağıyor mübarek. Allahtan ki başımda baretim vardı. Bkz buraya ( Baret : Bi nevi kafayı yarmaktan koruyan başlık. Genelde ağır sanayide çalışanlar giyiyor ) neyse efendim ondan taktım işte  kafama. Koştura koştura ofise varmaya çalıştıysam da  tabiri caizse resmen ıslak köpek yavrusu gibi oldum. Ta içime kadar işledi yağmur. Yağmur yağınca nedense ben hep “ yağmur yağar ıslanırsın vay aman güneş doğar kaybolursun vay aman yakamozum sen “ diye mırıldanmaya başlıyorum bu havalarda. Bir de yağmur yağınca yapılan bir geyik vardır ne lüzumu varsa öğrenmenin ? “ yağmurda  koşan mı yoksa yürüyen mi daha çok ıslanır ? “ diye bi  uyuz ve baymalardam bayma beğendiren muhabbet vardır. Neyin peşindesiniz arkadaşım ? İkisi de ıslanır işte. Daha ne zorluyorsun  ?

Saat 12:50 yi gösterdiğinde ben yine buhranlara gark olmaya başladım sevgililer gününün pembe gözlü sevilesice dostları. Ofiste herkes yine geyikte. Ortada “sen ne aldın sevgilineeeğğğğ ? Ay şekerim ben markafoniden aşkışıma parfüm setiğğ sipariş ettim. Yok anam ben de avondan çingene pembesi rujjjj  sipariş ettim. Çilek kokulu he valla. Osman sen ne aldın la eşine ? _” Ya ne alcam oolum yaa otursun evinde ne hediyesi kardeşim. Şaman adeti bunlar Amerikanın oyunu hep inanmayın “  muhabbetleri dönmeye başlamıştı bile.

Bazıları layyt erkek diyecekler ama ben eşime aldım hediyemi kardeşim. Seçilimin elektrikli süpürgeye ihtiyacı vardı onu istedi aldım şaaak diye =)  Saçlarını süpürge etmesin bana artık diye şeetmiştim. Ama çook beğendi. Aramızda kalsın hepsi burdaya baktım internetten orda daha pahalı. Hadi ben kaçtım şef gelenzi arkadaşlar. Hediyeyi unutmayın. He alacak kimse yoksa ben hepiciğinize alırım. Kıyamam yaaağğğ...

 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..