Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '16

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer Günün kutlu olsun Türkiyem

SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN HÜZÜN DOLU ÜLKEM. TÜRKİYE'M..

3 tarafı denizlerle kaplı, bir tarafı acı ile kaplı yarim Türkiye'm. İlk aşkım , tek aşkım vatanım. Bana 4 mevsimin her güzelliğini yaşatan yarim, canım Türkiye'm. Bir çok medeniyete kucağını açan, o medeniyetlerin bütün sırlarını yüreğinde taşıyan Ülkem, sırdaşım... Benim senden özge sevdiğim mi var Türkiye'm.? Havası, suyu, taşı, toprağı altın olan Ülkem. Benim senden başka servetim mi var Türkiye'm. Varsın elalem ne derse desin, varsın düşmanlar tetikte beklesin. Sen benim, sen bizim olduktan sonra bizi kim bölebilir, kim ayırabilir ki ? Edirne'den Kars'a her bir karışı, her bir insanı altın olan Ülkem. Benim senden başka hazinem mi var Türkiye'm. Sen hiç hüzünlenme olur mu. Çünkü bu acı günler elbet bitecek, doğuda yine çiçekler açacak, barut kokusu değil,kan kokusu değil, gül kokusu saracak dört bir yanını. Seni kaybetmemek için ecdatlarımız ne şehitler verdi, benim şehit kokulu şehadet kokulu Ülkem. 

Sevgililer günün kutlu olsun ebedi sevgilim Türkiye'm...

 
Toplam blog
: 3
: 705
Kayıt tarihi
: 30.09.15
 
 

Müşteri geliştirme uzmanı, futbol... ..