Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

14 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer günün kutlu olsun

Ah be gülüm!
Ben seni
….Senede bir gün için
…………….Sevmedim.

Ben seni
……..her gün
……………..yüreğimle sevmek için
………………………………..sevdim

Ben seni
…….Koparılan bir gül
………….Gösterişli armağanlar kadar
………………………………. Sevmedim

Sen gülüm
……içimde açan bir gülsün
………..Her gün yüreğimde, goncalar veren

Yüreğimin yarısı sende ise
Yüreğinin yarısı da ben de
Günümüz, sevmekle geçiyor ise
Bir gün değil gülüm
Her gündür, sevgililer günümüz.

Cengiz Çetik -14.02.2009 –Finike

SEVGİLLER GÜNÜNÜZÜ KUTLARIM....YÜREĞİNDE SEVGİSİ OLANLARIN...

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..