Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevgililer günün kutlu olsun

Sevgililer günün kutlu olsun
 

Günün kutlu olsun... Resim netten alıntı....


Gözlerim her zaman arıyor o eski günleri,  

Unutmak mümkün mü seninle geçen dünleri. 

Acı veriyor artık bana, sensiz geçen geceler. 

İnanıyorum bitecek bir gün çektiğim işkenceler. 

Biliyorsun, 3 yıldır yaşıyorum sensiz divane. 

Seni sevmiyorum demek, aslında bahane. 

Uzun yıllar yaşadık, eksik etmedin aşımızı. 

Bir an önce iyileş de, dökmeyelim gözyaşımızı. 

Seni hala çok seviyorum, sevgime inanmasan da. 

Sevgililer günün kutlu olsun, yanımda olmasan da. 

Mustafa TARKAN 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..