Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgililer gününde git!

Sevgililer gününde git!
 

Ne seni,ne de koklatmadığın sevgini istiyorum artık.
Bakışların bir şey ifade etmiyor eskisi gibi.
Çok eskiden bana çok pahalıya verdiğin aşkını da al ve git,
Senden sonrası bu günümden faklı olmayacak nasıl olsa.
Çağırmayacağımı bil ve öyle git.
Düşünme hiç sonumun,geleceğini.
Sana ne yine içersem,başlarsam yeniden perdeleri kapatmaya.
Sağlığım bozulursa sana ne?
İlk değil özel günlerde kavga çıkartman.
Hiç yakamadığımız mumları çöpe attım,şarap şişesini lavaboda kırdım.
Hediyeni bir garibana vereceğim.

En azından yüzünü görmem.burun kıvırmanı,dudak bükmeni.
Omzunu silkmeni ikide bir,inatlaşmanı!

Taaa içimden gelerek söylüyorum,git!
Senin için farketmez nasıl olsa,gençliğimin ayaklarının altında ezilmesi.
Yanımda kalman bana bir şey katmıyor.
Dertlerimi alıp gitmiyor,beni sana itmiyor.

Derbedere dönüşsem bile senin yüzünden.
İstemem gelmeni gerisin geri.
Ağlayacağımı dahi bilsem arkandan.
Git diyorum git,işte tam da gözümü karatmışken.
Her şeyi göze alarak,git diyorum işte,git.


Hani hep kapıyı çarpıp gideceğim dersin ya.

İşte o an şimdi bu an.
Arkana bakmadan git.
Seni tanıdığım ilk gündü sonumun başlangıcı.
Hayallerimi hiçe saydın yeminimizi bozdun.
Masallar gerçek olamadı sayende!
Ben ferhat oldum ama sen asla şirin olamadın.
Söylüyorum işte,Git!

Ne seni istiyorum nede geleceğimi geri.
Çık git,hemde tam bu günün akşamı.
Sana yakışanı yap,
Beni sarhoş edip dellendirmeden.
Sevgililerin kumrular gibi seviştiği gün git!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..