Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Sevgililer gününe özel

Sevgililer gününe özel
 

Yine bir sevgililer gününü geride bıraktık. Ne zaman kutlamaya başladık. Hani sevgililer gününe karşıydık. Kapitalizmin bir parçasıydı. İnsanlara para harcatmak yaratılmıştı. Hediye aldırmak için bahane bir gündü. Yok ya karşı marşı değiliz. Hoşumuza gidiyor. Yalan mı? Hem esnafta kazanıyor. Kadınlar da. Üstelik etraf her zamanki günlerden daha fazla çiçek kokuyor.

Sevgilisi olmayan şikayet edebilir. Özenebilir. Amaaan ille sevgilimi lazım. Hep derim sevene hergün sevgililer günü. Cinsiyet ayrımı olmaksızın hayatınızda sizin için değerli kim varsa kutlayın. Aileniz, eşiniz, dostunuz, kediniz. Kendinizi, sevdiklerinizi ödüllendirin. Maddi hediyelerle değil sevginizi dile getirin. Günü bahane edin. Bazen insan, ruhu okşansın istiyor.  Sevildiğini bilse bile duymak istiyor.

Bu arada 14.02.2014 sağlam bir tarih gibi… Gece dolunay vardı. Tam dilek tutma zamanı. Sevgililer gününe bende pek meraklı değilim. Yalaaaan. Sevgilimden hediye istedim.:)) Almaz mıyım, yoksa yıl boyu çenenden kurtulamam dedi. Ama ben karşıyım bir şey ifade etmiyor ne sevgililer günü ya ayın 13’ü 14’ü 15’ide aynı benim için her zaman sevgi ifade edilebilir hediye alınabilir dedi. Zaten bana çiçek almasını beklemiyorum. Son yıllarda centilmen erkek türk filmlerinde kaldı. Nerdeee  elinde çiçek cebinde şiir, heyecanla beklenir. Elbette sevginin maddi değeri olmaz. Bir gün ömre sığmaz. Sonuçta kabul edin sevgililer günü sayesinde öyle ya da böyle gerek görgüyle gerek reklam baskısıyla gerek kadın kaprisiyle erkekler yontulmaya pardon romantikleşmeye başlamadı mı? En azından çaba göstermeye. Ne varmış seni seviyorum demekte.

Sevginizi dile getirin, mutlu edin. Derken anaaa dedim yanlış görüyorum galiba biri beni dürtsün. Niye mi? Sevgilim elinde çiçekle geldi. Çok şaşırdım valla. Dallarından kopartılmaya kıyamasam da hoşuma da gitmedi değil hani. Canım her gün gül almıyorum ki elbette hoşuma gitti. Beni mutlu etti. Aşkım teşekkür ederim. Belirtmek isterim ki benimde elim boş değildi. Erkeklere sözlerim siz bir verin gerisi bin gelir. Yine derken sevgilim diyor ki;   -Çiçek taşımak kolay mı herkes yolda bana bakıyordu. Birde sosyolog olacaksın şöyle bir etrafına bak görürsün. –N’olmuş vayy be adama bak diye düşünmüşlerdir. Hem kimin umrunda. Benim diyerek başladı nutukta bulunmaya.

1)Erkek çiçek taşımayı sevmez. 2)Çiçek taşıyan erkeklerin suratı genelde asık olur eğer çiçekçi değilse. Dedi ve arka masayı gösterdi.  -Çaktırmadan baktım tabi. Gerçekten adamın suratı asık masada çiçekler. Belli ki sevgilisini bekliyor. Beni bir gülme tuttu. Aşkım utanmıştır da suratını asmıştır genelleme yapma.  –Şu adamda mı utandığı için suratı asık diyerek parmağıyla işaret etti.  -Kasada hesap ödeyen elinde çiçekler suratı asık bir adam. –Haksız mıyım der gibi bir bakış attı. 3)Erkeklerin deyimiyle bu maçtan galip gelen kadınlar oldu. Dedi ve konu kapandı. Oh iyi oldu dedim. İçimden tabi.:)  Gülerek çayımızı içmeye devam ettik. Sevene hergün sevgililer günü. Hediye bahane eğlenmek şahane. Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..