Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer gününüz mübarek ola:))

Sevgililer gününüz mübarek ola:))
 

http://picasaweb.google.com.tr/gokhancenker59


Yine romantik olamadık değil mi? Olsun herkesin gönlünde başka aslan yatarmış. Bizim de mizacımız böyle olsun bakalım bu seferde. Sevgi nedir? Sevgi düşünülmesi gereken bir nesne midir? Cevap hayır. Peki elle tutulur mu? Elele tutunca ortaya çıkar ama gözle görülemez. Hissedilir ve yaşanır. Hani derler ya hep "Anlatamam görmen lazım" diye. İşte böyle bir hassas bir konudur. Sevgi şevkattir. Sevgi bağlılıktır. Sevgi sadakattir. Sevgi gönüllerde bağlılık duygusunun had safhalara yükselişidir. Sevgi mutluluktur. Sevgi sevgi sevgi... Daha da çoğaltılır ama anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalır. Bu sebeple sevgililer günü diye birşey icat edildi ne meretse. Hediye aldırmak için, sevdiğini sevdiğine göstermek maksadıyla, "bak seni ne kadar seviyom, onun için sana papatyalardan şapka yaptım, sana kolye aldım, sana yat aldım, sana kat aldım, sana koku aldım, al gözüne gözüne sokuyom gör aha sevdiğim!" dedirtmek için havaya kuru sıkı atılan bir fasa fisodur. Bana kalırsa sevgi alınan hediyelerden öte bir aşk gösterişidir. Ben de aşkımı, severek, öperek, gönül alarak, hoşnut ederek göstermek amacındayım. Hediyeden kaçan filan yok alırız ama bizim hanım biraz tutumludur. Hediye almamı istemez "sen bana parasını ver ben istediğimi alırım aşkım" der ve olay biter. Olay budur. Karşılıklı anlaşma:))) Vereceğim para ile eve güzel ve yeni bir halı takımı alacakmış. Onun gönlü hoş olsun yeter bana. Yoksa paradan kaçıyorsam terbiyesizim:)))

Bir ara, yani geçen sene bir blog yazmıştım o da güme gitti. Sevgililer günü ile ilgili idi. Sanırım o zaman şu andaki gibi o kadar fazla blog yazarı arkadaşım yoktu. Şimdi Allah'a şükür bol bol arkadaşım var. Tabii o zaman daha çömezdik kimse çirkin ördek yavrusuna bakmıyordu. Şimdi inşallah bu yazımı tozlu raflardan tekrar temcit pilavı gibi önünüze sürüyorum bu sefer okuyun- yorumlayın Allah aşkına:)))

O zaman linkliyorum http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=92199

Hepinizin Sevgililer Günü Kutlu Olsun. Tek'e kalanlar da sıkmasınlar canlarını. Bir dahaki sefere İnşallah. Önümüzdeki maçlara bakacağız hesabı :))

Sevgilerimle. Ben Bir garip Aşk Bestesiyim..

Bu arada

http://picasaweb.google.com.tr/ gokhancenker59/Wallpapers3#5302008034542908946 adresinde kendime ait çeşit çeşit duvarkağıtlarım var pcleriniz için. Belki işinize yararlar.

KENDİNİZE VE SEVDİĞİNİZ İNSANA İYİ BAKIN....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..