Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Sevgililer sevgilisi

Sevgililer sevgilisi
 

SEVGİLİLER SEVGİLİSİ


Gönüllerin ışığı, Hazret-i Muhammed’im,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

Yaratanın âşığı Hazret-i Muhammed’im,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

 

Melekler şahit oldu dünyaya gelişine,

Besmeleyle başladın hep hayırlı işine,

Her gören hayran oldu senin inci dişine,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

 

Asırlardır bıkmadan Mevleviler döner ya,

Mevlâna sevdalındı, mekânı güzel Konya,

Seninle şereflendi köhnemiş yalan dünya,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

 

Doğduğun, yaşadığın o mübarek yerleri,

Görmek nasip olursa Kâbe’deki serleri,

Toprağa damlattığın o mukaddes terleri,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

 

Keşke ulaşsa idik yaşadığın çağına,

Hayatını borçlusun örümceğin ağına,

Harika’nındileği; yüz sürmek toprağına,

İnsanlığın rehberi, sevgilisi efendim.

 

 

HARİKA UFUK

ADANA

13 ŞUBAT 2012

SAAT: 10.00

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..