Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgililerime göz yummayan eşimden nasıl boşanırım

hortogludorduncubakis@gmail.com

Sevgililerime göz yummayan eşimden nasıl boşanırım

“İkinci eşimle 1 yıl kadar önce evlendim. Gençliğimden bu yana gece hayatına ve eğlenceye düşkünüm.

Yeni evlendiğimizde sesini çıkarmıyordu. Ama son zamanlarda işin tadını kaçırdı.

Geçen hafta bir gece uyandığımda, cep telefonumu karıştırdığını gördüm. Birden deliye döndüm. Ayağa fırlayıp birkaç tokat attım.

Ertesi gün hemen gidip rapor almış, beni şikayet etmiş.

Kendisini karşıma alıp ‘Bak hanım, sen benim başımın tacısın. Seni severim. Ama bardağı taşırma! Sen benim gece hayatım olduğunu bilerek evlendin.

Telefonumu karıştırmana gerek yok. Bana sorarsan, sana kaç sevgilim olduğunu ve onların kimler olduğunu, anlatırım. Ben tek kadınla yetinemem.

Senden bir şey gizlemiyorum ki seni aldatmış olayım.

Ya sevgililerime göz yumar, evimin kraliçesi olarak, bolluk içinde yaşarsın. Ya da seni boşar, beş parasız bırakırım, rezil olursun,’ dedim.

Ben kendisiyle de eşimle evliyken tanıştım. O zaman onunla olurken iyiydim de şimdi başkasıyla olunca mı kötü oldum. Şimdi ben bu kadından nasıl boşanırım? Bunu öğrenmek istiyorum."

***

Bu kadın diye söz ettiğiniz eşinizdir. Bu şartlarda, eşinize açacağınız boşanma davasını kaybedersiniz.

Aldatma ve şiddet  ağır kusurdur.

Ayrıca eşiniz, size karşı açacağı boşanma davasıyla birlikte, maddi ve manevi tazminat ve nafaka talep edebilir.

***

Eşiniz, size zinadan dava açarsa ne olur biliyor musunuz? Evlendikten sonra edindiğiniz malların tamamını eşinize vermek zorunda kalabilirsiniz.

***

Sizi anlamakta zorluk çekiyorum. Madem ki eğlenmeye bu kadar düşkünsünüz neden evlendiniz? Siz bir kadının eşini kıskanmayacağı, eşinin aldatmasına aldırış etmeyeceği kanısına nasıl vardınız? Umarım bu düşünce tarzınızdaki yanlışlığın farkına varırsınız.

***

Değerli okurlarım, maillerinizle farklı düşüncelerinizi benimle paylaştığınız ve güven duyarak sorular sorduğunuz için çok teşekkür ediyorum.

Mutluluk, sağlık ve başarı dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..