Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

Sevgilim - 2

Kimsin? Kiminsin be adam?

Kimin oldugu ya da olmadigini bilmedigimden bir turlu benim olup olmadigina karar veremiyorum. Bazen dar bir bogazsin manzarasi guzel, olumune seyredilebilecek; bazen okyanus gibisin, yuzmeyi bildigim halde icinde bogulmaya cesaret edebildigimsin. Bazen de bukalemunlara benzetiyorum seni. Binlerce renge donusurler bulunduklari ortama uyum saglamak icin. Sen benim yanimda hangi renge boyandin adamim? Hangi rengi bana yakistirdin yanimdayken? Sen yanimdayken beyazdin, bembeyaz.. hatta son sarilisin oldugunu bilmedigim o Mecidiyekoy duraginda da beyaz giyinmistin benim yanima gelecegini bile bile. Ben hep beyaz hatirladim seni adamim.. oysa ben, sen bu sehirden gittiginden beri yastayim. Karalari baglayarak bu sehiri bende terketmistim.. Canim aciyor adamim. Hicbir zaman gecmedi acisi. 'Gecer' dediler ama ben bir tek sende kaldim. Kendimi kandirdim cogu zaman. 'Gecti' dedim. Baska tenlerde aradim belki seni ama olmadi. Kandirildim. Sila diyor ya sarkisinda "gore gore aldattim da aldandigim cok.." Cok aldandim adamim. Cok..

Ölüyü diriltebilir misin adamim? Belki yeni hayatinda bir 'ölü'ye yer vardir ne? Ne dersin?

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..