Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevgilim''aşk''a gel

Sevgilim''aşk''a gel
 

Her lokmada bütün olarak
 
takılıyorsun aklıma!
 
Bütün bütün kıyılıyorsun içimde!
 
Yaşadığımız herşeyde
 
Lokma lokma diziliyorsun boğazıma!
 
Sen ateştin bana.
 
Ben sevgimle közledim! 
 
Sevginden emin olmadığımda
 
sadece kaçmayı denedim
 
ve senden kaçarken,
 
Dumanına takılıp tökezledim!
 
Sen bu gönül sofrasında 
 
İştahımı açan, en güzel yemektin!
 
Seni bitirmemek uğruna,
 
Ağzımda lokma varmış gibi
 
sevgimizi çiğnedim!
 
Sen gidince
 
Kimseyi sevemedim
 
Kendimle, yalnızlığımı
 
ilelebet sözledim!
 
Bu yazdıklarımla "aşk'a gel" istedim
 
"gelsene!"
 
Berrin Aksu
 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..