Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Sevgilim bak dinle şarkımız çalıyor

Sevgilim bak dinle şarkımız çalıyor
 

Sevgilim bak dinle şarkımız çalıyor kulak ver iyi dinle, hani o ilk buluşmamızda kafeterya da de yalnız başına oturur iken ikimizde müzik makinası başında aynı şarkıyı çalmak için kalkmış, birbirimize gülümsemiş ve tanışmıştık.

 Aradan uzun zaman geçti gözlerime bak ta dinle. Şimdi uzaklardasın benden önce ecel aldı seni benim yanımda, şimdi mezarının başındayım, elimde radyo o sevdiğimiz şarkı çalıyor kulak ver de dinle canım sevgilim.

Toprağı eşeleyerek saçlarını tarıyorum yine eskisi gibi pamuk gibi misler kokan saçını tarıyorum. Sen ne çok severdin saçlarını taramamı, ellerimi saçında gezdirmemi… Yok, ağlamıyorum sevgilim gözüme toprak kaçtı, toprağına yağan yağmur gözyaşlarım değil.

Şu an ellerim saçların gibi mis gibi kokuyor. Yalnızlığın yüreğimi tırmalamıyor sen beni bekle bende geleceğim yine beraberce gülümseyeceğiz sevgilim.

Sen üzülme ben sensizliği gecelere değil sana anlatıyorum, geceleri yanımdasın gibi hala kokun odamda ilk günkü gibi taptaze kokuyor odam, ben şimdi gidiyorum sevgilim yarın yine geleceğim, mezarında kır çiçekleri solmadan geleceğim, hoşçakal bir tanem.

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..