Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgilim ben şimdi..

Sevgilim ben şimdi..
 

Sevgilim ben şimdi içi doldurulmuş bir hayvan gibi bomboş hissediyorum kendimi. Okuduğum romanlarda adının geçtiği satırları çiziyorum özenle. Gözlerimi kapatıp sana sarıldığım anları hayal edip mutlu olmaya çalışıyorum. Yokluğuna alışmak öyle zor ki bazen nefes alamaz hale geliyorum. 
 
Sana sarıldığımda dünya daha yaşanılır bir yer gibi görünürdü. Sana sarıldığımda dünyalar benim olurdu. Yanındayken çocuklar gibi mutlu olduğumu, her gece seni şiirler okuyarak uyuttuğumu, sabahları öperek uyandırdığımı ne çabuk unuttun? Bir keresinde vapurdayken seni ne kadar çok sevdiğimi söylemeye çalışıyordum. Sense martıların gökyüzüne ne kadar yakıştığını söylüyordun bana. 
 
Kalbimi defalarca kırıp elime verdin. Parçaları kırık bir vazo gibi avuçlarımı kesti, sustum. Seni sevmekten bir an olsun vazgeçmedim. Gözlerinin yeşilinde kaybolup giderdim bazen. Gözlerinin içine her baktığımda seni sevmek için daha çok sebep bulurdum. Bir keresinde sana bunu söylemiştim hatırlasana. Sense o sırada sahaftaki kediyi seviyordun usulca. 
 
Sana sarılıp saçlarının ipek kokusunda kaybolmak bu dünyada beni mutlu eden tek şeydi. Sarılmanın ruhumu iyileştirdiğini yeni yeni öğreniyordum o zamanlar. Tıpkı seni sevmeyi emekleye yeni başlamış bir bebeğin hevesiyle öğrendiğim gibi..
 
Birlikte içip içip hayata hoyratça küfürler savuramadık seninle. Konserlerde şarkılara yüksek sesle eşlik edemedik seninle. Uyurken kalp atışlarını dinlemenin ne kadar kutsal olduğunu anlayamadın.  Azla yetinmeyi öğrenemedin. Sevmenin ne kadar iyileştirici olduğunu yüreğinin süzgecinden geçiremedin.  Bir sabah hiç ummadığım bir anda beni böyle bir başıma bırakıp gittin. Hiçbir şey söylemeden. Ve ben kendi acılarımla öyle kalakaldım.
 
 Sevgilim ben şimdi sana biriktirdiğim şiirleri yakıyorum birer birer. Fotoğraflarını atmaya kıyamıyorum. Bu yüzden okuduğum kitapların arasında saklıyorum hazine misali. Sokaklarda seninle karşılaşmayı bekliyorum arsızca. Gidişinin ardından Zeki Müren eşliğinde içip hayata küfürler savurdum fütursuzca. Sezen Aksu’nun eski şarkılarını dinleyip seni düşündüm çokça. Seninle ilgili bir şey sorduklarında duymamış gibi yoluma devam ettim. Sevgilim ben şimdi bıraktığın gibi değilim. Daha umutsuz, daha yorgun, daha duygusuz birine dönüştüm. Artık uyanmamak için uyumaya çalışıyorum. Hayata ve insanlara olan tahammülüm her geçen gün azalıyor. Keşke gidişinin bedeli bu kadar ağır olmasaydı. Keşke..
 
 
Toplam blog
: 6
: 798
Kayıt tarihi
: 31.08.12
 
 

Gazi Üniversitesi Sanat Tarihi bölümünü okuyorum. Kişisel gelişim, Kadın- erkek ilişkileri,  Günd..