Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
601
 

Sevgilim yakalandı

Hani anlattım ya blog da böyle böyle diye; bana dürüst olan adam, annesinin göz bebeği olan adam annesinin gözünden düştü. Kadın çocukları için ne kadar uğraşmış onlara hem anne olmuş hem de baba, gecesini gündüzüne katmış sabah etmiş. Anne işte. Onun annesi güçlü ama oğullarına toz konduramayan, onları seven bir hanımefendi. Kim kuzucuklarına toz kondurur ki..

Eve polisler gelir ve kadıncağız durumu bilmiyordur. Eski sevgilisinin eşi çocuğu şikayet etmiştir. Çocuğun telefonları dinlenmeye alınmıştır. 3 ay önce ölen sevgilisi yani o kadın intahar etmiştir. Kadın kocasıyla kavga edip 6. kattan aşağıya atlayıp ölmüştür. Durumdan haberdar olan bir tek abisi vardır ve bu yanlışını abisi bile kabul etmemiştir ama sırf annesi üzülmesin diye saklamıştır. İşte 14/01/2012 cumartesi günü kapıya polisler gelir ve kapıyı Aysel hanım açar. Şaşırır, buyrun der ve kadına oğlunu ..... .....  sorarlar. Oğlu dışarıda Ümraniye' ye gitmek için otobüse binmiş ve yoldadır.. Ümraniye' de benimle bir cafe de buluşacaktı neyse diyorum.. Annesi oğlunun adını ve yaptığı şeyleri duyunca bayılmış komşular haber verince bizimki de eve dönmek zorunda kaldı.. Bana annem rahatsızlandı evde abim yok deyip Topkapı' dan geri döndü. Beyfendi bana söyleyememiş. Eve gidince kavga eden anne ve oğulun arası açılmıştır. Evde istenmiyordur artık. Paşa paşa odasına giden adam, büklüm büklüm yataklarda büzülmeye başlamıştır. Ben ne yaptım deyip kendini bir muhakemeye sokmaktadır. Eee önceden düşünülmeden yapılan ve saklanan yalanlar böylece gün ışığına çıkar. Sonunu bile bile yalan söylemek ya da saklamak bu denli sonuçlar doğurur. Siz siz olun dürüstlük her zaman kazandırır. Ne olursa olsun hep dürüst olalım, dürüst olup kaybedelim gerekirse ama dürüst olalım. Bırakın dürüst olsunlar, siz de dürüst olun...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Elif hanım rüya olmasaydı ve gerçeklik payı olsaydı bir yorum yapabilirdim. Ama her rüya çıkmaz. Siz fazla olumsuz düşüncelerinizden kurtulun. Olumlu düşünürseniz olumlu şeyler görürsünüz. Ama kendinize psikolojik baskı yapmayın her şey olacağına varır..

yasemin bulak 
 09.09.2014 16:58
 

Merhaba Ruyamda erkek arkadasim ile kuzenimde zaman geciriyoduk , mutluyduk cok birden ses geldi annem ve abim geldi dediler sen aglayacaksin elif dedi biri abime dogru yurudum ve erkek arkadasim gitti ., abim bana kizmaya basladi aglayarak ve bende aglamaya basladim okadar yalvardimki anlasin beni diye erkek arkadasimi nekadar cok sevdigimi kabul et gibi sozler ediyordum yan yana oturuyorduk ve en son dedimki abi sen beni sevmiyorsun sen beni sevmis olsaydin erkek arkadasimi kabul ederdin seven kisi kardesine sahip cikar dedim ondan sonra uyandim zaten ... 2 senedir cikiyorum erkek arkadasimla yurtdisinda yasiyorum ,erkek arkadasim turk degil ama hollandali .. Ins ruyama yorum yazarsiniz ! Simdiden cok tsk ediyorum

Elif Esen 
 17.08.2014 12:18
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 40
Toplam yorum
: 15
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 703
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

İçten, samimiyet abidesi, dobra, pratik fikirli :) ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster