Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevgilim

Sevgilim
 

Bu akşam gitme ne olur, kal benimle
Anılarımızı tazeleyim, canım seninle
Dalgalanan saçınla, dokunayım tenine
Boşverip hayatı kederi, bakalım keyfine

Uzaklara dalıp hayalinde kayboluyorum
Ne yana baksam, hep seni görüyorum
İçimde bir kıpırtıyla resmine bakıyorum
Bilki sevdiğim, sadece seni seviyorum

Gülüşün bana heyecan veriyor
Aklıma hep anılarımız geliyor
Sevgimiz senle sınır tanımıyor
Gözlerin git ama kalbin kal diyor

Sen bana ışık ol yeter canım
Senin filizinle çiçek olur açarım
Sevinçten kanatlanır , uçarım
Sen yanımda olduğun zaman.....


Ahmet İdiz.....

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..